Mamma til verdens beste barn Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hvordan er dette, må jeg selv ringe nav og si i fra eller sendes det lister fra bydelsadministrasjonen om dette? Har forsøkt å ringe men han som har med kontantstøtte å gjøre er der mellom 10-15 en dag i uken, fort gjort å glemme å ringe nøyaktig i dette tidspunktet... 3 uken jeg går glipp av ham faktisk, men så slo det meg om det i det hele tatt er nødvendig?
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Det skal sendes lister. Dette glipper imidlertid innimellom og OM det skulle gjøre det må du si fra ( risikerer da å måtte tilbakebetale ev for mye utbetalt beløp). Det er stønadsmotakers plikt å si fra når vilkårene for stønaden ikke lengre er oppfyllt.. Tips: send en mail til ditt lokale nav kontor så er du ferdig med det !
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Det finnes et skjema hos NAV som du helst bør fylle ut.. Som hun over sier skal det komme lister til NAV, men man skal egentlig si ifra selv. Jeg stakk innom, skrev noen ord på et skjema og ferdig med det. Tok meg ett minutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå