Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med amming med silikon innlegg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg skal iallefall legge inn silicon etter endt amming, og gleder meg MASSE!!!!! :)

(er mitt 3. og siste barn)

Lenge siden du gjorde det? Kjenenrs puppene fake ut? Hvor mye la du inn????

Skrevet

Jeg lurer også på det.. om det finnes noen med erfaringer.. La inn selv for 6 år siden.. Har datter på 11 år nå og venter nr 2 (en gutt) i april.. Litt spent på ammingen denne gangen... Klinikken som opererte meg sa det ikke skulle være noen fare siden de ikke har ødelagt noen melkeganger... så jeg får krysse fingrene for at lillemann får litt å spise etterhvert.......

Skrevet

Jeg gjorde det for ca 3 år siden. Kjennes helt ekte ut. jeg la inn 300 gram i hver. Har ikke angret. La inn en litt dyrere type, så kan jeg ha de livet ut. slipper å bytte ut etter 10 år som mange må. Ikke var det vondt heller i det hele tatt. Bare å glede seg :)

Skrevet

De sa det til meg også, at det ikke skulle være noe problem. Skulle ikke ha noe å si. Men gruer meg litt til melka kommer, da blir de store da. Har blitt ganske mye større allerede hehe...

Skrevet

Har lest mange steder at hvis man ammer er det over 50 % sjanse for å utvikle hard kapse.. Stemmer det??

Skrevet

Har silikon og ammet. Ammet i 14 mnd, så det var kanskje litt lenge, men har ikke kapslet seg, bare ikke så fine lenger. Søsteren min ammet i 8 mnd og hennes er helt fine. Prøver på en til nå ( nr 3) og så skal de fikses på igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...