Gå til innhold

negativ test:( (håper det bare er for tidlig enda)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM den 29 jan,tok en qr test i dag(ikke morgen urin) den var negativ:( håper jeg bare har testet for tidlig for jeg håper så inderlig at jeg er gravid.

Flere som har ikm rundt den 29 som har testet allerede?

Ble så irritert på meg selv for at jeg ikke klarte og vente blir jo så skuffet...snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det skulle være noe trøst tester du alt for tidlig. Jeg har selv ikm 27 og har vel planer om å teste på morgen urin i morgen tidlig selv om jeg vet at det er veldig tidlig og det er store sjanser for at den blir negativ så tidlig.Forsøk å teste på fredagsmorgen med morgen urin...og husk ikke ta sorgene på forskudd før det motsatte er bevist og at du får besøk av tanta=)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord carmen:) vet jo at det er tidlig og teste,men klarte ikke og la være(typisk meg det) blir liksom litt skuffet selv om man vet det er stor sjans for at den er negativ.

Får prøve og vente til søndag eller mandag før jeg tar en ny test,hvis jeg klarer,hehe

Skrevet

Jeg har også IKM 29 jan, men venter i det lengste med å teste.Tenker jeg gjør det 30 eller 31 hvis ingenting annet skjer.Håper du klarer å vente noen dager til, og at du får en positiv overraskelse!!!!Har du mange symptomer på at du er gravid???Jeg tror nok du testet altfor tidlig:);).

XXXer fingrene for oss begge to, ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...