Gå til innhold

Tenk at han er 2 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to år siden hadde jeg den beste og de verste dagen i mitt liv. JEg ble lagt inn på sykehuset 17 januar med et blodtrykk på 195/140. Eggehvite i urinen og hadde hovnet helt opp i kroppen. Var jo litt bekymra da. Hadde jo termin 21 mars.. lå på sykehuset og måtte bare ha det kjedelig. dempet belysning, ingen tv, begrenset besøk osv.

første natta og natta før han ble født satt det en sykepleier hos meg døgnet rundt.. De slet med å få ned blodtrykket. Natt til 23 januar ble jeg skikkelig dårlig.. kastet opp, vondt i hodet osv. legene skulle ta opp på morgenmøtet sitt om barnet skulle tas med keisersnitt den dagen. de hadde møtet sitt klokka 0900 og Marius var ute 1050.. så det gikk unna. Tror de var mer bekymra for meg enn for han.

heldigvis fikk en vakker gutt på 1729 gr og 43 cm lang.. han ble født i uke 32+1. Nå går han rundt og er som toåringer flest. Føler meg så utrolig heldig. det kunne gått mye verre både med han og meg.

Takk for at du gadd å lese :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt at det gikk så bra:-)

Gratulerer med dagen til gutten din:-)

Skrevet

Tusen takk. skal overbringe hilsenen videre. he he

Skrevet

Gratulerer med dagen til lille gutten din. :). Så godt det gikk bra med dere begge to!

Har forresten en liten marius her jeg å. :).

Skrevet

Marius er et flott navn :)

Skrevet

hvor gammel er din marius da?

Skrevet

snart to han og da jo :) Morsom alder det da

Skrevet

takk skal du ha. jubilanten ligger trygt og godt i senga si og sover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...