loppefjert Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Noen som har prøvd disse tablettene du kan kjøpe på nettet, og prøve gratis i 30 dager? Fornøyd, misfornøyd??? Funker de i det hele tatt?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 ikke kjøp! di folka er svindlere! 1.produktet funker ikke 2.JEG kjøpte prøvepakka og endte opp med regninger/inkassoer på flere 1000 kroner..regninger på ting jeg aldri hadde bestilt,inkassoer på regninger jeg aldri hadde fått.. 3.+ at di ringer i ett skjør og maser og prøver og selge meg produkter.. blir aldri kvitt dem! guud hater di folka! jeg sier bare IKKE KJØP! men du får gjøre som du vil...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 har inntrykk av at de er lagt bare for å lure folk til å tro det er reductil, altså nesten samme navn. reductil er et slankemiddel man får på resept.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Dersom det virker for godt til å være sant, er det mest sannsynlig bare løgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå