Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Er så nysgjerrig på hva som er "normalt"... Her i huset varierer det veldig... Noen ganger har vi sex hver dag i nesten en uke så kan det gå nesten en hel uke uten at vi har sex igjen...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Varierer jo litt etter formen, men vanligvis nå 3-4 ganger pr uke. I perioder hvor jeg føler meg mindre sliten og før jeg ble gravid ble det oftere.
Lurvehette Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Her har jeg knepet igjen siden starten av desember!p Panikk for abort, og da skal jeg vertfall ikke ha det å skylde på om såfall skjer. Er 10+5 i dag da......
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Har ikke hatt siden i august her... Orket ikke ha sex når jeg var kvalm og dårlig. Har hatt 2-3 migreneanfall i uka, så da er det heller ikke sex jeg tenker mest på. Sambo er meget tålmodig ;o)
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Når jeg er gravid er jeg ekstremt kåt, så vi har sex iallefall en gang om dagen. Må ha det. Bare MÅ ha det
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Har knepet igjen jeg og, siden, nja, november kanskje. Har også panikk for abort. Men har kommet til uke 22 nå. Men har hatt to sa tidligere + at vi har fått beskjed om at vi må være forsiktige siden det er forhold i livmoren min som gjør at jeg kan ha risiko for å miste/ føde for tidlig. Men har litt sex på annen måte, dog ikke samleie. Men er redd for det også, redd for at orgasme kan føre til sammentrekninger i livmoren som fremskynder fødselen. Hadde ganske ofte sex før. Tror sambo er frustrert nå, så merker at det tærer litt, men han er grei da, tålmodig.
snart mor til 3 Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 vi har sex... skal ikke overdrive i det hele tatt her... hmm.. ihvertfall en gang i måneden... men denne måneden har vi faktisk hadd sex hele to ganger..til og med to dager på rad...hadde da vondt i en uke etterpå,så det kommer ikke til å skje igjen... hmm....men i februar..da kanskje det blir noe på mannen min igjen... hvis ikke så får vi se hva mars har å tilby...
Håperpåønskebaby Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Her varierer det alt fra daglig til en gang i måneden, og vi er det som kalles nygift.. Mye pga min manns sykdom..
*mamman til tw og bi* Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 skriver under hos sommerfugl...hahahaha...fikk gavekort på sex til bursadagen min.men som mamma til to bitte små er søvn det jeg tenker mest på..hahah
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Vi har ikke hatt sex siden begynnelsen av januar, tror ikke det blir noe før etter gutten kommer ut. Jeg har ingen lyst og mannen min er redd for å skade den lille. Gleder meg til lysten kommer tilbake hos oss begge:)
snart mor til 3 Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 søvn er virkelig undervurdert!! har bare en liten jeg nå da...men også et svangerskap med smerter og det ene etter det andre... kan ikke fatte og begripe dette..sist gang jobbet jeg gjerne fra syv om morningen til ti om kvelden... nå har jeg problem med å komme meg gjennom en skoledag.. det lille man kan ha av overskudd etter endt dag går til å prøve å være sosial med guttungen..evt så må man bare sove...har man da det minste energi til overs så har vi et hus som står på hodet etter en halv graviditets lengde med en kone som har vært senge/sofaliggende pga kvalme,trøtthet eller bekkenløsning... og inntill lånekassen starter å gi stønad for hushjelp så må det bare bli slik... sex står ikke høyst på prioriteringslisten.. akkurat det kan jo også ha noe med at det er en del ubehag tilknyttet til sex nå for min del,så da blir det nedprioritert uansett,men... grøss.... straks leggetid nå... har vært våken i snart tre timer siden ettermiddagsblunden min nå så... det tar på å være gravid!!!
DællaSiiiin<3 Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 aldri.. fordi min samboer er gjerrig på den lille prinsessa si mellom beina:) men det er helt greit at jeg gir den prinsessa hans en blowjob inni mellom.. rart det der:)
Jannamor Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 Vi har vel ca 2 ganger i uka... sånn ca. Nå har jeg vært veldig kvalm og syk og han sliten så da blir det kanskje 1-2 ganger i uka. Vi teller ikke. Vi har nok.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 23. januar 2008 #16 Skrevet 23. januar 2008 2-3 ganger i uka før jeg ble gravid, og noen uker litt mindre.... Men nå er det hver dag Sambo er storfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå