trollmor32 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Vi har en bil hvor bilbeltefestet er så himla lavt festet- det er vanskelig å feste beltene, og siden vi snart har 3 barn på rad i baksetet drømmer jeg om en god løsning på dette! Da klarer de to eldste å feste beltet selv også. Er det noen som veit om det finnes forlengere av noe slag som gjør fesing av belter litt lettere?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Nei, det finnes ikke. Du må bytte ut hele dingsen. dette undersøkte jeg for en tid tilbake. Det vil også koste mye penger sa de.
trollmor32 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Filler'n og... Men takk for svar- da slipper jeg å bruke mer tid på å tenke på det...
simba>>>3gutter Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Vi hadde også dette problem i volvoen(850) vi hadde før, var hos volvo og spurte om hva vi kunne gjøre. Det de svart var at det var et vanlig problem i mange nye biler at selene var for korte til mange barneseter og eneste måten å ordne det på var å bytte til lengre seler, som var ganske dyrt. De fortalte også at det ikke var lov til å bruke forlengelse, ringte biltilsynet og spurte, det kunne jo være at volvo ville lurer meg for å tjene mest mulig penger. de sa også at det er forbudt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå