Gå til innhold

Redorkide&Sjarmtroll sin skravletråd ;-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei du:)

 

Tenkte jeg kunne lage en egen skravletråd til oss jeg,siden det ser ut til at vi har litt til felles og har finni "tonen" :-)!!

 

Svarer på det du skrev på 'ny bil?'-innlegget her jeg;)

Formen er faktisk ikke så veldig bra.. Skjønner jeg har vært bortskjemt med de to første. Blitt sykemeldt for 4uker i dag:-(!

 

Vi har fortalt det til guttene alt vi,men det er fordi jeg allerede har sett et bankende hjerte da.... :-) De gleder seg veldig!!

 

Ellers så er det mange som vet det her... Veldig dårlig på å holde en sånn nyhet hemmelig da det gjelder meg selv,så jeg har fortalt det tidlig alle gangene,hehe...

 

Hos dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe så koslig med egen skravletråd hehe:)

 

huff da er du kvalm da eller ?

tipper guttene dine ble gla når de fikk høre den gode nyheten:)

vi venter nok enten til helga eller neste helg..men trod ikke vi klarer å holde oss lenger enn til helga hehe..dvs,,samb min kan godt holde d for seg selv lenge ,men jeg klarer d ikke:)

d er noen som vet d ja..men er mest kollegaer som vet d siden jeg har en tung fysisk jobb..så selv om de har taushetsplikt så er jeg litt redd noen skal forsnakke seg å plutselig vet ungene d ..d hadde vært forferdelig..så jeg må nok si d snart ja:)

hehe klarer aldri å holde på en sånn hemmlighet jeg heller særlig lenge..;)jeg har og fortalt d tidlig med begge mine hehe

 

jeg har gått tur i regnværet i kveld så jeg er temmelig trøtt..*gjeeesp*

;)

følte meg så elendig å tjukk hehe men d hjalp med en gåtur ja;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kvalm og svimmel.... Og forferdelig trøtt *gjesp*

Ille hele dagen,men værst på kvelden og da jeg jobber kveldstid sliter jeg litt kan du si;)

Men uansett,det er jo hvert det til slutt da:)

 

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde overskudd til en gåtur jeg også.

Du er ikke alene om å føle deg tjukk,hehe... Har da mage fra før jeg altså,men nå føles det dobbelt så ille,hehe... Ingen bukser som passer,men syns det er litt drøyt å måtte kjøpe mammabukser i 8.svangerskapsuke liksom;)

 

Du venter jo 3.mann du også,hvordan er magen din da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne være med på tråden om du vil;)?!

 

Skriver ikke noe her som ingen andre kan lese,så hvorfor gjør det noe om vi har en skravletråd her?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida gjør ingenting. Men dette er jo ikke en side for DERE TO. Gå inn på skravlesiden da vel.

Fikk bare litt sånn "fjortis følelse". Litt sånn "vi vil vise heeele verden at vi to er venner, og derfor lager vi en egen tråd BARE for oss" ;)

*fniiiiiis og sånn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ingen side for bare DEG heller!!! Gå inn på krangle,du!!!

Herregud,om ikke du har annet å henge deg opp i så synd for deg...

 

ALDRI opplevd at noen har lagt seg oppi at noen har en skravletråd før!

 

Her er det ikke noe fniiiiis og sånn,men vanlige samtaler..

Så DU kan bare slutte å spre dårlig vibber her på tråden,anonym!

 

Men om flere skulle lese denne tråden og har lyst til å hive seg med så er dere hjertelig velkommen!! Dette skal faktisk være en hyggelig tråd..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med første anonym.

Hvorfor heter ikke tråden "September klubben sin skravletråd" og ikke " Redorkide&Sjarmtroll sin skravletråd" hvis den er for alle?

Kranlge? Er da ingen som krangler her. Du må da tåle at folk kommenterer tråden din vel 2sjarmtroll?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Redorkide & sjarmtroll;-)

 

Har eit sp.mål til De som har fleire barn frå før; Fekk De fortare kul på magen med nr 2 ??

Sist svangerskap viste det ingenting på meg, før eg va sikkert 5 mnd på vei... Mens denne gongen, er plutselig alle bukser for små og eg har allerede fått ein tydelig kul på magen. Er 9+6 i dag.

 

 

mvh

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kosmos kalle!!

 

Ja jeg fikk fortere mage med nr2 og det kan se ut til at det samme skjer med nr3;) Tror det er ganske vanlig etter det jeg leser her....

 

Lykke til videre med den voksende magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til de to anonyme som ikke er tøffe nok til å vise nick..må dere jaggu skjerpe dere..herregud,går d ikke an å lage en hvilken som helst tråd her inne??? er d regler for sånnt og nå plutselig..

er d noen som vil joine så velkommen ..ikke heng dere opp i noe så lite som dette..d er sånnt som irriterer meg altså!!!jeg hadde aldri giddet å bry meg om et lite uskyldig innlegg..slutt å vær barnslig!!!årh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sjarmtroll:)

joda magen er litt på spreng føler jeg hehe,oppblåst æsj..

men d er ikke så gale på dagen,men d er på ettermiddag å kvelden d er verst..

i dag kjenner jeg at jeg ble forbanna på ei på jobb..avd lederen hadde sagt til en annen kollega at jeg er gravid selv om jeg sa at d ikke er offisiellt..så jeg sendte henne en litt hissig meld hehe håper hun forstår at hu ska holde kjeft heretter..

ser du å samb har vært sammen i 8 år:)vi har vært 10..så vi har egentlig mye til felles til nå hvertfall hehe litt stilig da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!!

 

I dag har jeg vært skikkelig dårlig:(

Dagen startet bra,og var i fin form... Leverte guttene i bursdag og sambo og jeg dro for å se oss om etter ny bil.

(uten resultater vel og merke....) Da vi var på vei hjem igjen ble jeg såååå kvalm at jeg stupte rett ned i sofaen vel hjemme. Og siden har jeg liggi rett ut.... Men,men det går seg vel til etterhvert;)

 

Du da??!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei huff:( så kjipt..

jeg var ikke go når jeg sto opp..kvalm..men dro på jobb..ble ikke noe bedre der..så jeg ble sendt hjem litt før i dag.å da sov jeg i 3 timer..er d mulig..men nå er jeg bedre:)

har du sagt d til guttene du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da,guttene har fått vite hemmeligheten.

Har vært på tidlig ul og da så vi et bankende hjerte,og da klarte jeg bare ikke holde på det lenger. De er veldig klare for den nye rollen som venter dem,spesielt minsten som blir storebror,hehe... Vil tro det blir en laaaaang ventetid,men det er vel sånn at det er stas i perioder også blir det litt "glemt" innimellom;)

Hvordan reagerte barna dine da? Så du hadde fortalt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå jeg og vil på tidlig ul..men neida..d skjer nok ikke med d samme tenker jeg..

barna ble kjempeglade:)å nyheten har jo seff spredd seg i barnehage og ja you name it hehe:)

samme som med minstejenta her..hu gleder seg kjempemasse til å blir STORE søster:)

ja som du sier..d blir nok lang ventetid..men innimellom glemmer de litt..heldigvis..

å jeg kommer ikke til å snakke om babyen heller før de tar d opp selv..da slipper de å bli minnt på d hele tiden og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på privat ul jeg,så jeg måtte betale det selv... Men,det var hvert hver krone:)!!

Snakker heller ikke noe om denne babyen jeg heller,annet enn da de spør... Akkurat nå er det veldig mye spørsmål da bestevenninnen min akkurat har fått ei jente!! Kjempe koselig,og det gjør meg ikke noe mindre babysyk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...