Gå til innhold

SERIØST!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag fant jeg min første RYNKE på overleppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gud beeedre var ikke det litt veeel tidlig??? jeg blir jo bare 25...og ikke før i mars............faaaan her sitter jeg alene med to små og i tillegg får jeg rynker allerede!!!!!!!!!!!!!!!! jeg tror jeg bare skal gråte jeg!!!!!!! dette kaaan ikke være normalt!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*le seg skakk*

Gammal er du blitt! GAMMAL sier jeg;)

Skrevet

Jeg føler med deg!

, jeg fikk mine første grå hår når jeg var 25...Nå er jeg 29 og har enda fler grå hår...er det meningen å bli gammel så ung?

:-D

Skrevet

ja f*********n!!!!!!! sier jeg bare!! jeg føler meg 17 i hode...og snart ser jeg ut som jeg er 40!!!!!!!!!!

jeg hadde aaaldri trodd jeg skulle flippe pga rynker....men fyyy flate så var jeg ikke forberedt på å få de føør jeg var nermere 40!!!!!!! *snufs*

hvem poker slags mann vil ha meg nå da??? *bunnløssorg*

Skrevet

faaan der nevner du noe...nå er jeg veldig blond av natur...meeen snart får jeg vel sånn lillaskjær i håret som gamledamer som var blondiner i sin ungdom har.......*gråte litt*

jeg neeekter å tro at man skal bli gammel så fort....jeg har jo ikke prøvd livet enda:-(

Skrevet

Usj da, du får begynne å smøre deg med rynkekremer. Men det logiske spm blir jo da, røyker du? De får jo sånne fæle rynker på overleppa vettu. ;o)

Skrevet

*skjemmes* ja jeg røyker jo såklart:-( meeen dette er sannelig punktum finale og røyken er lagt på hylla!!!!!!!!!!!! jeg godtar ikke dette.....

hvilken rynkekrem er best da??(hadde aaaaldri trodd jeg skulle trenge å spørre om dette før jeg var passert 39!!!)

Skrevet

:)

Det som er verre er de av oss som nærmer seg 30 og fremdeles får fæle kviser. Jeg kommer garantert til å gå direkte fra kviser til rynker. Skal aldri jeg få slappe av med en ok hud.. ?

Skrevet

Haha, ja-j, fikk beskjed fra 2 uavhengige damer som jobber i sånt parfymeri at jeg var i rette alderen til å begynne å "forebygge", begge mente jeg burde begynne med øyekrem! HALLO! Trodde også det skulle skje mye senere dette..men nå smører jeg som en gal!

Skrevet

Hva er rette alderen for å forebygge da?

Jeg kan ikke bruke for fete kremer pga alle kvisene, he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...