På vei igjen? Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har vært litt engstelig disse tre dagene grunnet jeg har følt jeg ikke har kjent bevegelse disse dagene ellers har jeg kjent bevegelse hver dag i ca en uke før dette. Nå mener jeg at jeg kjenner bevegelse men det er ikke like sterkt som før tror jeg..uansett så er jeg ikke mer enn 13 uker på vei på førstkommende fredag, er det ikke riktig at man ikke trenger å kjenne liv hver dag enda før man kommer i en spesiell uke?
Mininni Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Du skal såvidt jeg husker helt tiluke 28-30 før du skal kjenne liv hver dag. Å kjenne noe som helst så tidlig som i uke 13 er faktisk litt uvanlig.
Brummeline3barnsmor Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 etter uke 26 skal man kjenne liv hver dag..
leamam Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 jeg tror du kan ta det helt med ro! det er veldig tidlig å kjenne noe:) jeg er selv 13 på fredag og har kjent noe i to uker ca, men er veldig usikker på om det er babyen eller noe annet. Velger å tro det er babyen jeg da:) Men om du ikke kjenner noe hver dag og det er svakt så betyr det ingen ting enda...(tror jeg da) Har du vært gravid før?
På vei igjen? Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Ja har en datter på snart 4 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå