Sistemann i magen <3 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har fått sykemelding fra 18 januar, og den er levert til nav.. Men nå viser det seg at det burde vært fra 17.januar... Har legen mulighet til å endre den om han er enig i at det er riktig? Og kan jeg da levere den på Nav, selv om det har gått en uke?
ApriIbaby Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 kommer an på når du var hos legen. Han har ikke lov til å sykmelde deg bakover i tid.
~sjiraff~ Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Det kommer ann på når du tok kontakt med lege ang. det du er sykemeldt for. Legen kan ikke tilbakedatere sykemeldinger.
Sistemann i magen <3 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Jeg var hos legen 3.januar... men da skrev han ut en sykemelding som skulle gjelde fra 18.januar, fordi det var ikke før den dagen min permisjon gikk ut... Men hvis han hadde sykemeldt meg mens jeg hadde permisjon så ville mitt grunnlag for penger blitt et heelt annet... Og plagene hadde jeg jo like fullt den 3....
ApriIbaby Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Høres ikke ut som om det burde være noe problem å få sykmelding for dagen du mangelr for da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå