Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hei, jeg tørr ikke teste meg. Ja jeg slutte på p-piller så fikk jeg mensen, å jeg å typen hadde sex. Så begynte jeg igjen på p-piller men så slutte jeg etter noen dager, klarte rett å slett ikke bestemme meg. Jeg å typen fortsatte å ha sex å jeg har ikke fått mensen etter jeg sluttet. Jeg kjenner at jeg har litt mensen smerter, men ingen mens kommer. Har noen kjennskap til dette?
tuppa79 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 de kan jo være at kroppen din må kom i orden etter p-pille bruk. men eg har villa tatt en test om menstrasjon er masse forskinket. de kan jo være godt å vite svaret uansett:) lykke til:)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jo kansje du har rett, men eg e ganske redd for at testen er negativ. Har testen meg før for en stund siden. Da gikk jeg å typen til helsesøsteren husker begge ble så skuffet. Eg e redd for å bli skuffet og redd for jeg er gravid. Meg å typen har nemlig pause.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 har noen andre råd til meg, som kansje e i sammen situasjon?
SoSpennt Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Eg hadde mens smerter, masse faktisk, og rar stikking i magen.. gjek å venta på mensen, den kom jo liksom aldri.. til slutt ( 3 veker etter mensen egentlig skulle vore der) testa eg, og den ble positiv STERK i da eg tissa på den! Va heilt merkelig! eg tenkte da va sikkert bere på grunn av blærebetennenlsen eg tilfeldigvis hadde fått! hehe... dumme meg, var ikkje planlagt da, men koseligt!!! Lykke til! Eg trur du er gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå