Millapril Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 I dag hadde jeg første arbeidsdag på over 11 måneder! Og det gikk så fint som bare det. Ble tatt i mot med blomster og nytt kontor med ny PC. Koselig at man blir satt pris på og ikke glemt. Dagen fløy unna med å lese 800 mail og rydde i gamle papirer. Første lunsjmøte er allerede i morgen, så her blir det lite tid til avslapping før man kastes ut i det. Det som var rart, var at det føltes ikke som jeg hadde vært borte så lenge. Alle de koselig menneskene var fortsatt like koselig, og det var tilbake til normalen overraskende fort. Erica koste seg sammen med pappa'n her hjemme. Ingen gråt da mamma gikk, bare vinking og så lek med pappa. Det er jo også deilig for et mamma hjerte å se, at det faktisk går bra uten meg. Jeg kom hjem til ryddig hus og deilig middag! En bra dag dette her!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Det høres jo kjempebra ut! Det er godt man ikke blir glemt selv etter så lang tid, jeg forventer også at folk skal ha glemt meg og at jeg må skaffe PC og pult selv hehe. Det blir kanskje ikke så ille? Og så deilig å komme hjem til ryddig hus og mat da :-) Regner med at de hadde kost seg hjemme. Eller var pappa overrasket over at det faktisk var litt arbeid med å være hjemme? Har hørt flere si det, de er helt sjokka og labber i pysjen kl 16 mens de sier "jeg har ikke fått gå på do på flere timer!!!" hehe ;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 ååå høres ut som at du har hatt en super start på arbeidslivet igjen! Og så innmari koselig å bli tatt så godt imot av kollegaene dine! Det er jammen ikke verst! Og så deilig å komme hjem til ryddig hus og middag da...du har hatt det som plommen i egget i dag skjønner jeg :-)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Så heldig du er.. Sånn velkomst fikk ikke jeg når jeg var på møte på jobben mandag. ;o( Og ikke minst, sånn hjemkomst fikk jeg heller ikke etter 1 dag på jobb.. Men så har jeg ikke begynt fullt enda. Har enda 6 uker igjen, før pappa skal ha 8 uker. Tenker det var deilig å komme litt i rute også!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Så flott at du synes det gikk bra. Det er en god trøst for meg som akkurat nå ikke gleder meg alt for mye til å beg å jobbe om halvannen uke. Innerst inne vet man jo at det er bra for de små å være sammen med pappan. Gleder oss til å høre mere om hvordan det går i tiden fremover.
Solstråle72 Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Hørtes ut som du har hatt en kjempekoselig første dag på jobb! Du ble kanskje litt lei av å lese mail hehe... Så har du en koselig mann som disker opp med middag til deg. Håper han fortsetter med det :-) slik at du får slappet av og bruke ettermiddagen til å leke/kose med lille Erica!! Nå skal ikke jeg begynne og jobbe før 1.april, så jeg har noen mnd. til hjemme, heldigvis :-)
smurfen :o) Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Så bra at første arbeids dag gikk så bra. Må være ekstra gøy å komme tilbake til jobb når man får en slik velkomst. DEt kommer ikke jeg til å få (jobber i helsevesenet) Ryddig hjem og middag på bordet, så flink han er! klarer han det fortsatt? Tror neppe det er ryddig når jeg kommer hjem, skal bruke mannen din som eksempel jeg ) Så hvis han får en sint telefon, så vet du hvor den kommer fra hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå