Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 ...jenta mi på litt over 4 mnd har allerede blitt litt mammadalt! Kikker på meg hele tiden om ho er på armen til noen andre! Griner om jeg går og roer seg IKKE ned hos andre enn meg..til nøds pappa'n! Det siste jeg vil at jenta mi skal være er redd andre! Så jeg må begynne å gi ho fra meg litt...enig? Så imårra skal gubben ha ho aleine, og fredag foreldrene mine! Hva om ho gråter så mye og hjerteskjærende fordi ho savner mamma'n sin..så er jeg ikke der? Om de ikke klarer å roe henne ned? Er jo i nærheten om det skulle bli krise! Men skjønner det ikke..ho ser foreldrene mine omtrent annenhver dag..hvorfor så skeptisk til de? Er så leit å se mamma'n min bli lei seg fodi snuppa alltid griner hos henne! Hjelp..hva gjøre for å endre på dette? Og at jeg ikke skal ha vondt i mammahjerte? Takker for råd, jenter;)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Redd for at mammahjertet gjør som det vil... Jeg har hele tiden passet på at både pappaen og alle andre får holde, bære kose med snuppa. Hun blir straks 4 mnd og er vant til at andre enn mamma plukker henne opp.. Har lidd meg gjennom at svigermor skal trøste henne når hun gråter, fordi jeg ikke vil være den eneste som kan det, samtidig som jeg vil være den som trøster best, hvis du skjønner... Ta det i små porsjoner, er mitt råd. De fleste roer seg vel når de blir båret på?? I hvert fall mini. Det spiller ingen rolle hvem som bærer, hun er stille hvis det er bevegelse og hun er på armen.
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Gutten min har vært på samme måte siden 3-4mnd (er nå 8 mnd). Vil bare til meg og spesielt hvis han begynner å bli trøtt!! Men vi har funnet ut at det kun gjelder hvis han ser meg. Hvis jeg ikke er hjemme eller går ut av rommet, så virker det som han glemmer at det er meg han vil ha. Pappaen hadde veldig vanskeligheter med å legge han en periode og jeg var ganske oppgitt, men så viste det seg at de dagen jeg ikke var hjemme da kveldsstellet begynte så gikk det helt fint. (Nå går det heldigvis like greit uansett hvem som legger) Det går jo an å teste ut om det kan være noe lignende i deres tilfelle.. Lykke til i hvertfall
camillah 2 små Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Det er naturlig at ungene begynner å skille mellom foreldrene og andre mennesker nå, så ikke stress for mye med det, bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå