Carina, Une & lillebror :) Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har ei lita tuppe på 2 år, og nå kommer lillebror straks. Vurderer søskenvogn, men lurer litt på hvor lenge jeg kan regne med at hun vil sitte i den...
mor.monsen Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg regner med å bruke vogn til ungen slutter å sove på dagen. Skal nemlig bruke den som sovevogn i barnehagen f.eks. Syns det er viktig at barnet får sove litt ute. Så til ungen er 2 1/2 -3 år tipper jeg.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Sønnen min vil være 2 år + 3 mnd. når lille kommer, tror ikke vi kommer til å kjøpe søskenvogn. Bruker vogna så og si aldri mer nå (21 mnd). Tror vi kommer til å kjøpe ståbrett bare.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Vogna blir forresten brukt, den står i b.hagen og blir brukt som sovevogn : )
mor.monsen Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Kanskje greit å kjøpe en liten trille sånn bare til å sitte i. Kan være greit om man skal lagt. F.eks på kjøpesenter, gå lang tur, tusenfryd ol.. Forutsetter jo at det er to mennesker som kan trille vogn da.
Tredjemann på vei :D Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Lillemann her blir 2,5 år når babyen kommer, så vi skal ikke kjøpe søskenvogn:-) Han ble 2 i november og sover fortsatt i vogna i barnehagen. Han skal få bruke vogna si som sovevogn så lenge han sover om dagen, for det blir så vi kjøper ei ny vogn til babyen. Vurderer å kjøpe sånt ståbrett for å henge på vogna da... Men skal prøve å dra minst mulig på handletur alene med begge ungene:-)
Trulte76 Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 mine to er 2 år o 9 mnd mellom..så når jeg trillet alene så hadde jeg et ståbrett, og når pappan en sjeldent gang ble med å trillet, så satt hun i trilla si. Gikk ganske greit det Men ho sitter nok i den til hun er 3 år iallefall
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Vi slutta med vogn helt da han var 2 år gammel (ganske nøyaktig rundt toårsdagen)
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Jeg kjøpte søsken trille til ungene. Synes det har vært veldig lurt. Har 20 mnd. Mellom ungene og han som er eldst, 3 år liker også og sitte når han blir sliten. tenker jeg skal kjøpe brett til han nå når den lille kommer slik at alle kan komme seg på tur. Jeg er av den typen som gjerne drar med meg alle ungene alene og da er det greit å slippe å bære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå