mor.monsen Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hva er deres favoritt tilbehør til biffen? (før noen nevner det,....ja jeg skal steke den godt! )
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Fløtegratinerte poteter med hvitløk:) Eller båtpoteter og tomater med moserelle i ovenen!
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Fløtegratinerte poteter, løk og MASSE peppersaus!!!! NAMM
Trulte76 Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 jeg liker veldig godt med fløtegratinerte poteter til og peppersaus. er godt med sjampinognstuing også..eller bare stekt sjampis og brocoli er veldig godt til. Stekt chalottløk hele eller halve.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Åh, biff hørtes utrolig digg ut! Heldig som skal ha det Jeg eeelsker haselbakte poteter som tilbehør, og erter, salat, og tomater! Namnam... Og selvfølgelig mammas fløtesaus! Åh, nå ble jeg sulten!
mor.monsen Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 Haselbakte poteter ja.. lenge siden jeg har lagt. Hvordan gjør du det? Syns det er viktig og kooose seg masse i denne vente tiden. Er lett for at det bare blir oppussing og babysnakk. Så en onsdagsbiff er på sin plass innimellom!
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Åååhh... som jeg misunner deg akkurat nå (lurer på om jeg må en tur på butikken)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Hmm, husker ikke helt da jeg ikke har spist det siden jeg flyttet hjemmefra Man skjærer poteten nesten helt gjennom i tynne skiver, har på no knust kavring eller no (seriøst, hjernen min står helt stille, klarer ikke huske noen ting for tiden og er så surrete! hehe..) Og sikkert no krydder.. Hmm, kanskje jeg skal ringe mamma? hehe... Ja, man må kose seg litt as.. Så når jeg får lønning på fredag forhåpentligvis, skal jeg ut og kjøpe biff! Takk for tipset Vet ikke om pasta smaker like godt nå som jeg har fått smaken av biff, hehe...
1.gang84 Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Hasselbackpoteter er poteter som er skåret i skiver nesten igjennom, jeg bruker ikke kavring, men vet noen gjør det. bruker flak salt, litt pepper og provence krydder på. stekes på 225 grader i ca 40 minutter. etter 30 min strør jeg på revet ost.NAM NAM Beste jeg vet til biff er potetbåter, pepper/bernaise saus og tomat og løk salat! deilig!! Siden hele familien jakter blir det stort sett elgbiff her i huset! Tomatsalaten lager jeg slik: Skiver opp tomat og grovhakker løk, blander vann, eddik, litt sukker, salt og estragon og heller over. friskt, syrlig og godt! =) GOD MIDDAG!=)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 bakt potet m/ hvitløkssmør Eple og løk hakket opp og stekt i lag Bernaise saus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå