Gå til innhold

jeg bare eser ut!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er bare 9+3 og jeg har jo lagt på meg sååå mye på magen..bare eser ut..skulle tru jeg var 4 mnd på vei :S

Flere som bare eser ut tidlig her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og fått mye større mage føler jeg, men har bare lagt på meg en eller havannen kg. Er 9+6 i dag, tror jeg i hvert fall :) Buksene strammer!!

Skrevet

jeg har bare to bukser jeg greier å ha på meg..de er lave og med stretch, men begynner snart å bli ubehagelig de også..

Skrevet

Jeg og har fått mage... Er 9+6 i dag og har sikkert lagt på meg 2 kg. Jeg trener som normalt og spiser sunt. Tror magen kommer raskere med nr 2 og 3. Jeg må ihvertfall snart kjøpe mammabukser:-)

Skrevet

Jeg er 10 uker og har allerede kjøpt mammabukser for mine strammer rundt magen! Synes det er nesten pinlig å vise når jeg er så lite på vei:)

Har bare lagt på meg 1 kg...men magen er der! her nederst riktignok

Skrevet

Jeg bare gleder meg til magen kommer,jeg! :D Da går det kanskje opp for meg at jeg er gravid :)

Skrevet

Jeg eser ut på magen.. hehe brukt mammaklær siden uke 8-9 et sted. Jeg har gått ned 6 kg da..

Skrevet

for jeg har jo spsit mindre godt enn før..for jeg har ikke så lyst på det lengre..dårligere matlyst, så spiser små porsjoner..hehe

Ja jeg fikk vel mage fortere med nr 2, men husker ikke npr..eneste jeg husker var med nr1 at jeg skulle på den ordinære UL og hadde IKKE noe mage da..

Men nå vokser den gitt :)

Er bare å innse..jeg har snart ikke bukse lengre, så får vel prøve å handle mammaklær, eller finne bukser med strikk i :)

Skrevet

Eg vente min 4. Fikk tidli mage m mine 3.da kommer dn fort denne gang og?

Skrevet

Jeg eser ogsa ut. Dvs...har ikke lagt pa meg noe, men magen skulle tilsi borti 4 mnd eller noe sant. Jeg var veldig oppblast i min forste graviditet ogsa. Na er jeg er 9+0 - med tvillinger!!! :-) Det er vel bare a forberede seg pa a bli en gigant...

Skrevet

Jeg er ikke mer enn 5uker på vei og jeg også merker det på den ene buksa mi. Har gått opp 1kg, men det er pga jeg holder på så mye vann nå tror jeg. Om kvelden kan jeg ikke ha på meg den buksa uten strech for da strammer den i livet og skrittet.

Helt merkelig, men det har vel med væskeansamlinger og luft også å gjøre, og selvfølgelig at dette blir min nr 3, men mitt 5 sv.skap.

Men håper ikke det vil syns med en gang.. Vil skjule det for jenta mi så lenge som mulig så hun ikke må vente i all evighet ;)

Men ser dårlig ut...

Skrevet

Jeg er ti fullgåtte uker idag, og måtte finne fram mammabuksa mi...de andre buksene mine er bare å glemme, de strammer så innmari. Ser igrunn frem til å bli badeball med ører igjen da:)

Skrevet

Jeg er også bare 5 uker på vei med nr. 2. Det merkelige er at jeg allerede har synlig mage..... Den er like stor som i forrige svangerskap da jeg var 4,5 mnd. Tenkte å prøve å holde dette skjult ut første trimester, men blir nok vanskelig det ;)

Skrevet

Jeg er 8 uker og har en kul på magen som er vanskelig å skjule. Mitt tredje svangerskap, og merker tydelig forskjell fra gang til gang. Helt klart tidligst mage denne gang:-)

Skrevet

blir mitt 3. også kanskje derfor jeg har fått så mye mage..men jeg ser mere feit ut enn gravid ut da hehe..så ser bare ut som jeg har lagt på meg en del hehe

Så jeg gleder meg til gravidmagen kommer så jeg helelr ser gravid ut en feit ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...