Gå til innhold

spiste mark...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele ekle opplevelsen med noen. Jeg spiste havregryn til lunsj i dag,med melk oppi.Halveis i faten oppdaget jeg en larve/mark..da jeg så etter viste det seg at det ikke bare var en,men det var overalt! Det var mark jeg spiste! Blæææh! Grøss! Så på posen min,tatt feil,den gikk ut på dato for to år siden!! Og nedi så det ut som en maurtue! Sikkert flere hundre!!! Går det ann å bli mer distre`!! Ringte for sikkerthets skyld lege vakten der de heldigvis sa at det ikke var farlig og at om jeg ble veldig dårlig måtte jeg si i fra.Men læll...blæh! Noen som ble sultne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅHHH.....ÆÆÆÆÆSJ!!!!!!!! Herregud for en traumatisk opplevelse du har hatt da....stakkars vennen da :o)...

Skrevet

Fysjameg!!! Ring avisen og kontakt i hverfall de som produserer dette og fortell de om det!

Skrevet

Uffff! Det der har jeg faktisk opplevd selv! Vi hadde en havregrynpose i skapet som jeg en dag ville smake på. Tenkte ikke over hvor lenge den hadde stått i skapet, slike varer tenker man jo på som langvarigholdig. Men jeg spiste ca 2-3 ss før jeg merket marken :( Dette var da ikke i svangerskapet, men likevell. Uff!

Skrevet

Hun kan jo ikke det hvis den gikk ut på dato for to år siden. er ikke produsentens feil det da. Men hørtes ikke ut som en hyggelig opplevelse nei!

Skrevet

å herregud!!!!!!! så ubeskrivelig ekkelt!!!! stakkars deg. selv om det er helt ufarlig er det jo skikkelig ekkelt å tenke på. på den positive siden så inneholder larver masse proteiner og det er bra for musklene dine. fint før fødsel!!

Skrevet

Vi har skikkelig store, svarte edderkopper i kjelleren, og tror du ikke det plutselig fløyt opp et par-tre lange svarte bein i cornflakes'en en dag jeg spiste, huuuu!!!! Til slutt kom kroppen. Den var jo dau da men...

Hadde spist halvparten allerede, deilig.

Nå har jeg putta sånne ting på krukker med lokk :-D

Skrevet

hehehe godt å høre!:) Må innrømme at jeg ble bekymret..tenk om..enn hvis..ja sånn går no dagan.:) haha!

Skrevet

Hehehehe jeg må le unnskyld!!! Ikke bare jeg som er uheldig! Men det er jo komisk:) Vi spiser visstnok en del edderkopper i løpet av et år...grøss!

Skrevet

Føler med deg Saramh!! Glemmer ikke den opplevelsen på en stund..

Skrevet

Nå kommer jeg aldri til å spise havregryn mer! Æsj!!

Minner meg om den gangen vi fant masse hvite larver i Stratos med nøtter... Heldigvis var det eksen som oppdaget det (når han tygget), ikke meg. Men jeg spiser ikke den sjokoladen mer uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...