Gå til innhold

hvor store er dere rundt magen? (for gøy)

Anbefalte innlegg

Skrevet

over navlen og hvor langt på vei ? :)

jeg er 81 cm og 17+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

96cm og 17+1

magen kom fort denne gangen, he he he....

Skrevet

jeg er 103 cm å 31+1 på vei

Skrevet

104 cm og 26 uker på vei... stor ja.. min første dette:)

Skrevet

oi det er ikke 2 da? :)

Skrevet

99 cm og i uke 17. Var 105 før jeg ble gravid, så har gått feil vei med magen her! Har tatt av mye pga kvalme og oppkast da.

Skrevet

Hehe...første gang jeg måler meg rundt magen! :P

Jeg er 24 uker på vei, og er visst 99 cm rundt magen nå. Jeg bruker str. 36 (small) vanligvis, så det vil si at jeg ikke i utgangspunktet er så veldig stor rundt magen. Også har bare lagt på meg to kilo så langt i svangerskapet. Men denna gravidmagen spratt ut ganske fort denna gangen, og er blitt veldig stor. -Jordmor tror fortsatt at jeg har to der inne, selv om ul viste bare en, hehe ;)

Skrevet

21+1 og 84 cm rundt magen :)

Med andre ord, en liten basketball midt frampå hehe...

Skrevet

urk.. målte nå og er 97 cm rundt magen.. fullgått 32 uker idag:/ Det må jo være alt for lite??:(

Skrevet

Til Cec med marsbaby, du hadde kjempefin mage :) Akkurat passelig stor, syns jeg. Får du jente? Syns du hadde sånn jentetut ;)

Skrevet

Nåh:) Tusen takk=) Ja, fikk beskjed på 3D ultralyden at han var ganske sikker på at det er ei lita jente=) Hvordan klarte du å se det?:P

Skrevet

Vet ikke hvordan, kvinnelig intuisjon sikkert. Og så venter jeg min 3 jente sjøl, og har i tillegg 2 gutter fra før. Syns bare mine jentemager har vært sånne litt smale og spisse, mens med guttene var jeg rund og brei over magen. Sikkert bare innbildning hehehehe....

Skrevet

Jeg er 104 cm og uke 21! Jeg var 63 kg og 1,68 før jeg ble gravid da... Synes jeg er blitt litt vel stor...

Skrevet

103 cm over navlen. Er i uke 22 eller rundt om der. (Hvordan klarer dere å følge med på dagen?)

Men bruker fortsatt buksene mine i str 36/38

Skrevet

Hvis du ser på ul-arket ditt, så står det hvor mange uker+dager du er kommet. Regn deg fram, så vet du hvilken dag du bytter uke :)) Jeg bytter uke på tirsdager, så jeg er 21+1 i dag :)

Skrevet

Joikaboll@_M_GUTTEbolle_020608

Vi har samme termin dato og jeg er i dag 21+4. Og har 131 dager igjen til termin...

Skrevet

Jaja..

0 uker på vei 76 cm

12+4 på vei 94 cm

jippi ja yey for struttebul. og dette er min første.

Skrevet

Er vel litt vel mye det?

Jeg var 76 over navlen før jeg ble gravid. 72 i midjen men det er jo ikke der man måler her i gården... uff uff.

Jeg har gått ned på resten av kroppsmålene da. Og gått ned 6 kg! Kjente jeg ble litt deppa nå. :(

Skrevet

noen flere her? denne tråden er spennende

Skrevet

hvor store var dere før dere ble gravide? det har jo litt og si også.. økingen altså

Skrevet

var ganske "bumsen" rundt magen, da jeg fikk nummer en i anuar i fjor, så ikke vokst så mye, men er gedigen nok =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...