mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg lurer på hvordan kvalme dere var?vet ikke om jeg er gravid eller om det er omgangsyken.. Jeg er helt fin om morgenen.Så kommer jeg utover dagen og blir bare værre og værre..kaster ikke opp,men føler at noe skal opp.har masse luft i magen også..Har holdt på sånn her siden mandag..vet at det er noe som går nå,men gutta i huset her har hatt det og de kasta opp og det gikk over etter 1 døgn.. Og hvor langt var dere på vei da dere begynte med kvalmen?
gullegget Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 jeg ble kvalm en uke før jeg skulle ha mensen..
Mininni Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg ble kvalm ca uke 4. Det var nokså motsatt av deg - jeg var kvalm om morgenen, så ble det bedre utover dagen, og så ble det litt verre på kvelden igjen, særlig hvis jeg var sliten etter jobb mv. Kvalmen var mye verre hvis jeg hadde sovet dårlig også. Men jeg tror du får lite info utav å "sammenligne kvalme". De jeg kjenner som har vært kvalme har merket det på helt ulik måte, ulik følelse, noen har kastet opp, noen ikke, noen hadde det hele svangerskapet, noen bare noen uker osv osv...så du må nok pent kjøpe en test.
♡ Jersey ♡ Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg ble kvalm i uke 6 ca... altså 2 uker etter forventet mens... var ikke skikkelig kvalm, mer uggen, sånn som man er dagen etter spysjuka vanligvis vet du??!!! Ble verre da jeg skulle spise, med mindre jeg fikk tak i den maten jeg hadde veldig lyst på der og da... Kom og gikk hele dagen, men jevnt småuggen hele tiden frem til uke 17-18. kastet aldri opp!!!!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Kvalmen begynte ca i uke 4-5. Har du tatt en test da? )
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Jeg begynte vel med kvalmen i uke 5 eller 6, litt usikker. Det var verst tidlig morgen, dempet seg litt på formiddag / tidlig ettermiddag og slo til for fullt igjen på kvelden. Etterhvert, når jeg begynte å kaste opp, så bygget det seg opp gjennom dagen med full styrke mot kvelden. Kastet opp alt jeg spiste. Holdt på frem til nå, er i uke 17 og føler at kvalmen (bortsett fra litt på morgenkvisten) begynner å slippe taket *bank i bordet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå