Gå til innhold

Svær baby????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ekstra ul-time i dag på sykehus, der ble babyen min målt til 950 gram. Og jeg er i uke 26!! Altså 250 gram mer enn det som er gjennomsnittet nå! Vil dette si at jeg får en gedigen baby, eller vil det normalisere seg? Hjelp! Ble nesten litt bekymret nå jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror ikke du skal bekymre deg så veldig, jeg var på endel ul skanninger med tanke på str. med førstemann grunnet svangerskapsdiabetes og målingene varierte veldig fra gang til gang.. De opererer med en ganske stor feilmargin. Siste måling før fødsel ble han estimert til 2900, da han ble født en uke etter veide han 3470. En venninne av meg fikk målt babyen til 3590gram, da hun ble født et par dager etter veide hun 2600!

 

Kos deg med huleboeren din!!!

Skrevet

Jeg hadde 3D-ul i uke 26, og snuppa mi ble målt til 1017 gram. Var helt normalt til den uken. Har ligget midt på streken hele tiden. Men det kan endre seg på slutten da, da de virkelig begynner å legge på seg mye i uka....

Skrevet

Dere må ikke tro helt på de målene dere får oppgitt på UL. Har en venninne som fikk vite at babyen var 2900 gram, så da kune de sette igang fødselen. Ut kom en baby på nesten 4 kg. Så det går an å ta skikkeli feil på slike målinger

Skrevet

jeg har diabetes1 og førstemann ble målt til 3500 før fødsel, da han ble født var han 3440 så det stemte helt. Nå venter vi en jente, hun er 340g nå i uke 22+2 og det er på streken i midten, følger hun den kurven hele veien blir hun 3100-3500 ved fødsel.

Skrevet

på mitt sjema (for jentebabyer) er gjennomsnittet i uke 26 faktisk AKKURAT 950g

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...