mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg lurer på hvordan kvalme dere var?vet ikke om jeg er gravid eller om det er omgangsyken.. Jeg er helt fin om morgenen.Så kommer jeg utover dagen og blir bare værre og værre..kaster ikke opp,men føler at noe skal opp.har masse luft i magen også..Har holdt på sånn her siden mandag..vet at det er noe som går nå,men gutta i huset her har hatt det og de kasta opp og det gikk over etter 1 døgn..
meg & to små vampyrer Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hei! Jeg var kvalm fra uke 6-7 til uke 14-15. Oppblåst hvertfall den første tiden. Kastet ikke opp, bare veldig veldig kvalm hele dagen. Ble bedre i frisk luft. Men var såpass lammende at jeg i perioder var sykemeldt.
Tia med 2 ♀ Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 jeg er ca.12 uker og har hatt kvalmen i ukesvis. den er for meg stort sett helt for ferdelig når jeg står opp og de fleste dager går det over utover mot kvelden. Heldigvis er det ikke hver dag jeg er kvalm lengre
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg begynte på slutten av uke 5 og er "still going strong" i uke 16:) er skikkelig kvalm og kommer meg nesten ikke ut av senga hvis jeg ikke tar stemetilen min. Kaster opp alt jeg spiser, men klarer å holde drikke nå. Virker mer som sv.skaps kvalme enn omgangssyke på meg d du har. Men Kvalmen kommer vel sjeldent før i uke 5 tror jeg..... Er du forsein med tante rød?
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Jeg gikk over med mensen i 3 uker,men da hadde jeg mensen i 3 dager..eller jeg blødde ikke like mye som vanlig...
akt80 & Sara Emilie Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 var samme som meg og lille vampyr.. ikkje en koselig tid nei!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Kjøp en test da, så er du sikker vertfall. Lykke til:)
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2008 også er jeg super svimmel til tider..
Alba44 Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Jeg var mest om morgenen. Ble bedre etter at jeg kastet opp. Kunne bli kvalm noen ganger på ettermiddagen også.
Sjefsmegga Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Her har kvalmen slått til før testen slo ut...kvalmen har blitt verre utover dagen her..og verre for hvert svangerskap virker det som.
JonathanTheamamma Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Jeg var heller ikke spesielt kvalm om morgnen, men VELDIG kvalm utover ettermiddagen. Så kanskje det er en ny spire på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå