Ayla78 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Åååh.. Har vært hos legen i dag og fikk høre babyens hjertelyd.. Noe så vannvittig deilig.. Fikk skikkelig sug i magen da jeg hørte det; Tenk, det er ett barn i magen min som vokser.. Kjempe lykkelig.. Mannen var med han og og han lot seg rive med han og c",) 12 uker i dag, så da trenger jeg ikke smuglese her inne lenger, melder meg herved inn i 2 trimester jeg og..
Cathrine 85ogEmil Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 ååå..så kjekt:)du roer ned nærvene ti tusen hakk når du hører det:)
Ayla78 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Ja du er inne på noe der ja.. En hører jo om de som mister og ha sånn missed abortion og går i ukesvis uten å vite at fosteret er dødt.. Klart en bekymrer seg jo for slike ting. . .SÅ det er som du sier, nå kan jeg VIRKELIG slappe av.. Kommet over i 12 uker OG har hørt hjertelyden, kan ikke ha det bedre enn jeg har det akkurat nå. for dette er en DEILIG følelse. hehe
Cathrine 85ogEmil Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Kjenner til den følelsen...en venninne av meg mistet forige onsdag.Trist ..og da fikk jeg nærver men hadde heldigvis legetime dagen etter å da hørte eg både hjerte og bevegelse:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 gratulerer så mye med å ha hørt hjertetlyden til babyen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå