Gå til innhold

Dere med bekkenløsning..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt med krykker?

Vurderer om jeg skal få tak i det, da det er slitsomt å gå selv om jeg bare går hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg begynte med krykker i helgen.

Det var utrolig deilig.

Skrevet

har heldigvis sluppet billigere unna enn det. Hørtes ikke noe godt ut!

Skrevet

Jeg startet med krykker for noen mnd siden, men så fikk jeg tak i et bekkenbelte.

Å det var deilig, fungerer mye bedre med det. Er selvførgelig vondt ennå, sitter faktisk mest iro, men har sluppet å bruke krykker.

Anbefaler å skaffe bekkenbelte....=0)

Skrevet

Har du begynt behandling til fysioterapi?

Masse hjelp man kan få der altså! :)

Anbefaler deg bla å lære deg gå-teknikker! :) Man skal IKKE vugge, sånn gåsegange! Det gjør bekkenløsningen 100 ganger verre!!! :(

 

Manskal gå litt sånn "slaskete-gutt-fra-Holmlia-gange" som fysoiterapauten min kalte det! (uten å stigmatisere gutter fra Holmlia her assa).

Samle føttene dine når du skal gå ut fra bilen og senga! Bruk føttene dine som vektstang! :)

 

Jeg bruker kun krykker om jeg skal på kjøpesenter etc, for man bør prøve så lenge man kan å ikke bruke krykker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...