Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har dere begynt med krykker? Vurderer om jeg skal få tak i det, da det er slitsomt å gå selv om jeg bare går hjemme.
Mooncake Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jepp, jeg begynte med krykker i helgen. Det var utrolig deilig.
gulda Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 har heldigvis sluppet billigere unna enn det. Hørtes ikke noe godt ut!
grivid m/nr.2 Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg startet med krykker for noen mnd siden, men så fikk jeg tak i et bekkenbelte. Å det var deilig, fungerer mye bedre med det. Er selvførgelig vondt ennå, sitter faktisk mest iro, men har sluppet å bruke krykker. Anbefaler å skaffe bekkenbelte....=0)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Har du begynt behandling til fysioterapi? Masse hjelp man kan få der altså! Anbefaler deg bla å lære deg gå-teknikker! Man skal IKKE vugge, sånn gåsegange! Det gjør bekkenløsningen 100 ganger verre!!! Manskal gå litt sånn "slaskete-gutt-fra-Holmlia-gange" som fysoiterapauten min kalte det! (uten å stigmatisere gutter fra Holmlia her assa). Samle føttene dine når du skal gå ut fra bilen og senga! Bruk føttene dine som vektstang! Jeg bruker kun krykker om jeg skal på kjøpesenter etc, for man bør prøve så lenge man kan å ikke bruke krykker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå