Gå til innhold

Ang leketreff 24. januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg forsøkte å få kontakt med dere som skal ha treff imrg, uten hell.. Skjønner at det ikke er plass til flere, men det hadde vært hyggelig om noen av dere hadde giddet å svare meg.. Ha det hyggelig da:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi pleier å være hjemme hos hverandre. Vi er en gjeng som har holdt sammen siden vi ble gravide. Jeg kan ikke svare om du kan bli med på leketreff da jeg ikke skal dit selv.

Jeg tror heller ikke det har vært meningen å ikke svare deg, men mange har begynt å jobbe eller er helt i slutten av permisjonen, så de er mindre inne på nettet.

Jeg så heller ikke innlegget dit før du skrev dette innlegget. Så sorry....

Jeg har ei datter på 10 1/2 mnd ( kanskje jeg har møtt deg tidliger, hos smaskeli, kan det stemme?) Jeg skal ikke begynne å jobbe før 28 april ( bortsett fra 3 uker i mars) Vi drar til Thailand 8 feb. i 3 uker gleder meg... Når skal du begynne å jobbe igjen?

Ha en fin kveld c",)

Skrevet

Heisann

Vi er en gjeng som har truffet hverandre siden vi var tidlig i graviditeten :) Mange av oss er nå på vei ut i jobb igjen og det er nok ikke så mange leketreff vi rekker å få med oss før tidsknipa innhenter oss.

Men du kan jo forsøke å få igang leketreff sammen med andre kanskje? Det er kjempegøy og ikke minst stas for de små.

De fleste i gjengen fyller 1 år i disse dager, sistemann er vel i mai tenker jeg, så her blir det snart travle dager ja!

Skrevet

Hei! Er du venninne av henne?? Kan stemme at vi møttes der! Skjønner det, men andre svarte på tråden uten å svare meg, og det syns jeg ikke var så hyggelig! Vi har jo våre januarbaby treff, men nå har de fleste begynt å jobbe, så tenkte det hadde vært hyggelig å henge oss på noen andre. Jeg har vært endel sykemeldt, så ferdig med perm og ferie 2. mai... Ha en fin kveld du også!!

Skrevet

Oj så dumt! Jeg tenkte - som sikkert de andre - at noen andre kom til å svare deg. Sorry :-/

Skrevet

Hei! Vi i januar klubben har møttes frem til nå, men nå begynner de fleste å jobbe. Tenkte da at jeg kunne henge meg på dere, var derfor jeg tok kontakt. Det er viktig å ha andre barn å leke med, og hvertfall nå som de er så store. Mange i januar klubben har også møttes siden de var gravide, men det har vært et stadig tilsig av folk hele tiden. Ha en fin kveld og et koselig treff:o)

Skrevet

Hei!

Jeg har sendt deg pm selma07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...