Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Er denne lang i ryggen? Noen med peiling på vogner? =)
Joikaboll@ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Den er veldig lang i ryggen ja. Er ikke sikker på eksakte mål, nå er vogna blitt bestemorvogn, så jeg får ikke målt nå. Men det er ikke noe problem å ha en 4-5 åring oppi der hvertfall.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Ja, det er til ettåringen min da ;-) Han er så lang at han tar oppi kalesjen med hodet nå (Teutonia Y2K) kanskje jeg skal kjøpe en sånn da, og selge den andre... Hmm ;-) Fant en rimelig på Finn. Takk for svar!
Joikaboll@ Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Da har du hvertfall vogn lenge, og ikke tar den noe særlig plass å dra med seg eller. Mini var baby under leik med storesøsken i sommer og blei godt pakka inn i tepper og div i Simovogna, han hadde hverfall 20 cm å gå på. Så vil tippe lengden er borti 120 cm.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Supert! Har sendt en mail nå, så får vi se! Var til 800,- og så helt fin ut, så det hadde jo vært supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå