Gå til innhold

HJELP,jobbintervju.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på jobbintervju på fredag. Er en vikar stilling,derfor er jeg meget usikker.Er og så feil veii forhold til levering av mini i bhg.Det vil si at jeg ikke kan ta den tidligste vakta(i bhg.)

Så jeg heller mest mot å ikke ta den.Jeg søkte på fast et annet sted,men den var besatt,men de trengte vikarer i andre bhg.

Er det dumt å stille til intervju når en egentlig har bestemt seg for å ikke ta den uansett?

Svarte ja til intervju føre jeg rakk å tenke på alle ulempene ved den.

men jeg bør vel stille uansett,for å ikke virke dum?man kan vel alltids svare nei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Still opp, snakk med de og slikt før du bestemmer deg. Du trenger jo egentlig ikke ta noen avgjørelse før du evt får tilbudet om jobben:)

Skrevet

nei det jeg tenkte og.ble bare redd det var litt"dårlig"gjort.men må ikke svare der og da tror dere?Om de tilbyder meg den der?

Har aldri vært på slikt jeg...hehe

Skrevet

nei, de pleier vel ha flere inne til intervju og de pleier ikke gi tilbakemelding før etter litt betenkningstid. Og så er det evt et tilbud som man kan si nei til om man vil.

Skrevet

ok=)

Takk for svar=)

Søkt på en annen jobb som jeg heller vil ha hehe.....

sykehuset jeg jobber på skal legges ned så=(

Skrevet

Skjønner:) Lykke til med begge jobbene. Det beste hadde jo vært om du fikk flere tilbud og kunne velge og vrake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...