Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

bare lurte på om når dere skal bestille vogn og kjøpe annet utstyr?

hvilke vogn har dere sett på eventuelt?

er selv 19 uker på vei og har bare kjøpt en body, hehe mn frister veldig når jg er i babybutikker og shoppe masse. er jo såååå myyye fint:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du vært på ul?eg e 16 uker.skal på ul på tirs...og etter d skal eg ta meg noen shoppingrunder:)

Skrevet

Kjøp når det passer dere :-) Sist gang fikk vi vogna et par uker før fødselen, men det var lang bestillingstid, ca 2 måneder om jeg ikke husker feil. Vi har en Emmaljunga Edge duo. Synes det er litt tung å trille med sportsdelen på, men likte den veldig godt som babyvogn. I tillegg har den lang liggedel, så den kan brukes lenge. Vår jente på 2,5 år sover enda i den.

Nå har vi stort sett alt vi trenger, men skal bestille en Leandervugge til våren. Jeg er også 19 uker på vei.

Kos deg med shopping, det er litt gøy :-)

Skrevet

har sett på den vognen selv, kjempe fin:)

lurer på om i skla begynne og se på vogner og eventuelt betille om en mnd tid. syns tiden går utrolig fort nå:D

u skal bruke samme vogn nå som med forrige?'¨

kommer nok til og kjøpe litt etterhvert nå så jeg slipper alt rett før fødselen:)

:)

Skrevet

Hei Cathrine85!!

ja var på Ul for 2 uker siden, den lå litt vanskelig til, mn av d hun så så d ut som d var ei lita prinsesse=)

U må fortelle hvordan d går på ultralyd:)

Skrevet

Vi har alt kjøpt vogn (er i uke 21+5), men det var tilfeldig fordi vi lette etter en brukt Emmaljunga vogn og den dukket plutselig opp og er kjempeflott!! ;)

Ellers har jeg startet med utstyrinnkjøp jeg. Syns det er kjekt å glede meg imens formen er bra,fordele utgiftene og leter etter en god del brukt og på salg. Og da må man jo bare slå til. Angående vogn ville jeg satset på iallefall 3 mnd før om jeg skulle kjøpt ny i og med at det er bestillingstid og kan skje litt kluss på veien. De fleste seriøse butikker tilbyr seg dessuten å ha vognene på lager dersom du syns det er feil å ta de hjem tidlig. Og noen er jo føre var og redd noe skal gå galt osv, da får du evnt pengene tilbake om vogna har stått i butikken hele tiden..

men vår vogn står i stua.. hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...