Gå til innhold

Ett forsiktig JIPPI....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i går tok jeg en billigtest på kvelden før jeg la meg, den var positiv. Stod opp i dag og testet positivt en gang til med billigstrimmel. Dro på apoteket i ettermiddag og kjøpte en digital clearblue, der stod det GRAVID i løpet av 30 sekunder...

..men jeg klarer ikke å tro det...og jeg tenker bare at jeg kan jo miste..

sikkert flere som har hatt det sånn, har lest litt for mye her inne på bim. Er skikkelig glad, men tørr ikke å ta av helt i gledeshyl.

ett lite JIPPI!!!!!!!!!! kanskje..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av,nyt tilværelsen og vær så glad at den lille spiren vet at du er glad. Om du stresser merker fort kroppen din at du er nervøs.

Kos deg. Gratulerer så mye.

Skrevet

hei! Gratulerer! Jeg vet hvordan du har det, jeg er 8+6 i dag, og nå har det gått skikkelig opp for meg. Det blir mer virkelig når du begynner å snakke om det. Jeg fortalte det til en gjeng forrige helg, og når gratulasjonene kommer og andre og er glad på dine vegne, kommer det nok til å gå skikkelig opp for deg..

Det er desverre ganske mange som opplever å miste, men det må du prøve å ikke tenke på nå.. Vet det er vanskelig, men det er det beste du kan gjøre for deg selv! Gled deg over hver uke som går og husk på at sannsynligheten er jo absolutt størst for at alt går bra med deg!!

Lykke lykke til, Du går en fantastisk tid i møte..

Skrevet

Graulerer saa masse !!!

Og lykke til paa veien videre !

Skrevet

Takk, jeg skal prøve å ikke stresse. Er skikkelig glad, men tørr liksom ikke tro helt på det. Men jeg får bare tenke at skjer det noe så er det også meningen!! Nå skal jeg kose meg!!!!

Lykke til til dere også!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...