Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Da hører jeg til her inne, og ikke inne på bim lengre.. Så derfor.. *hilser pent på alle* Er det noen kjente her inne da? Hadde veldig god nytte av bim da jeg var gravid, så derfor kommer jeg nok til å være litt her inne også, for er vel en masse gode råd å få her også. Klem til alle.
Torpekjærringa Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hei hei ) og gratulerer da, hva fikk du ? ER hekta på disse sidene jeg...men til tider er det kanskje litt vell mye drittslenging ;o) Velkommen iallefall ! Klem
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 velkommen hit, håper du kommer til å ha like god nytte her som på bim, og gratulerer som nybakt mor =)
LizzyG Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Hei Velkommen til oss. Fikk fødselen og alt greit?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk. Fikk ei stor jente på onsdag for en uke siden, med masse svart hår. Har bilde av henne på profilen min.. Må vel rydde opp der litt også nå da.. Ta bort alle disse magebildene... For de er jo mest spennende under graviditeten.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 Kopierer inn fødselshistorien her jeg.. Så slipper jeg å skrive den igjen.. ****** Da har jeg blitt stolt mamma, og sambo er kjempe stolt pappa til ei nydelig vakker jente med masse svart hår, som har fått navnet Marit. Hun kom med planlagt keisersnitt på onsdag den 16, pga at hun satt i seteleie. Fikk velge selv, og siden de beregnet henne til å være 3800gr. ved termin, så valgte vi keisersnitt istede for vanlig fødsel. Tok ikke helt sjansen på å kansje måtte gå 14 dager over, og få en stor unge i setefødsel, som kansje ville ende i hastesnitt likevel. Men da Snuppa vår kom, 5 dager før termin, så var hun allerede 4000gr., og 53 cm lang, så er inderlig glad for at vi valgte snitt. Snittet gikk kjempe bra, og det var en fin opplevelse. Ble dårlig utover dagen da snittet var gjort, for jeg tåler ikke bedøvelse spesielt godt, så ble veldig kvalm, og fullstappet av smertestillende og kvalmedempende medisin så sov jeg stort sett hele dagen. Dagen etter, etter en dusj og litt smertestillende var formen kjempe bra, og jeg var oppe av sengen. Formen var helt super resten av sykehusoppholdet, og jeg tok smertestillende bare dagen snittet ble gjort og dagen etter, også til natten dagen etter der igjen. Ammingen kom godt i gang, snuppa utviklet seg bra, og jeg dro hjem to dager før det som er vanlig. Og alle var forundret over hvor god form jeg var i. ******
☆Anonymia☆ Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 heisann og gratulerer med den lille =) tror ikke jeg er kjendt med deg men hilser på fordet =) jeg er blitt helt avhengig av disse sidene,er her hverdag.. man blir hekta.. kos deg med nurket ditt =) klem !!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer!!!!! Og velkommen til oss...Var masse på bim for noen måneder siden, så husker deg godt...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2008 Jeg vil gjerne ha nye bekjentskaper også jeg da. Blir vel her mest på dagtid sikkert. Og ja, man blir lett hekta på sånne sider ja..
Sjefsmegga Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer med jenta og velkommen hit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå