*Lissi* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Lurer på om det er migrene jeg har fått. Hatt det en stund, men enda ikke rotet meg til legen. Skal ta det opp med henne når jeg skal neste mnd. Får flimringer for øynene, og så får jeg skikkelig vondt i hodet. Kaster opp, og avogtil blir jeg helt nummen rundt munnen. Eneste som hjelper er å sove. Blir skikkelig slliten etterpå. Så lenge jeg ikke stresser, spiser regelmessig og får nok søvn så går det greit. Litt bekymret nå som jeg er gravid. Er kjempe trett hele tiden, og føler jeg ikke får nok søvn. Fikk "et anfall" i dag tidlig så har sovet i hele dag. Flere som slliter med migrene her?
Trulte76 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 hørest ut som migrene ja..jeg er hyppigere plaget i svangerskapet..er noe svineri Veldig ofte så får man hodepine kun på ene siden..så er det pulserende smerte visst du skjønner..nå du beveger deg så trykker det mere osv.. blir lyssky, kvalme er også vanlig å bli..kan få synsforstyrrelser og svimmelhet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå