BellaSuz Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12272945 Ser ut som det er masse utstyr for en billig penge, men nå er ikke denne vogna førstevalget mitt, da jeg egentlig ønsker Emmalljunga City Cross med City Bag til min lille gutt. Noen som har erfaringer med denne vogna som selges?
Tante Bassa Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Har ikke erfaring med denne vogna, men den så jo veldig fin ut da. Tror heller ikke det er noe upris, så lenge det følger med såpass mye utstyr.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Spørs litt hvor gammel vogna er! Har sett 2 år gamle vogner for 2500,- ihvertfall! Men den var jo veldig fin da!
BellaSuz Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Vogna er fra 2006.... Egentlig ett år for gammel etter mine krav, men hvis den ser fin ut, og den er brukt til ett barn så kanksje det ikke er så dumt?
nr 6 på vei Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Det er garantert et skikkelig bra kjøp dersom vognen ser like fin ut som på bildet. En ny slik vogn koster iallefall over 6500, og er det en normal voksi pose vil prisen bli over 8500. Hadde nok slått til på et slikt kjøp om jeg hadde bodd der nede og hatt muligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå