smågodt prinsessa Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har bestilt meg en slik fra usa nå,.. en sånn med vekter i.. blir så spennende.. noen som har prøvd eller hørt at man virkelig får bort mage og sideflesk ved bruk av rockering??
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Dytter jeg for dette lurer jeg på og
mamma >to gull Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 var et innlegg om dette igår vet jeg..prøv å søk det opp. Til opplysning så kan du bestille dette i norge også nå,tror det var rokkeringen.no
Sjefsmegga Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Hmmm......henger meg på her jeg også..jeg har fortsatt "lovehandels" igjen..hehe..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Den nettsiden som var oppe her tidligere i dag fra usa var de jo til halve prisen med frakt. Så anbefales nok å bestille derfra
mamma >to gull Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 åja,logget med akkurat på så har ikke fått med meg den nettsiden fra usa jeg;)
Mrs. Bouquet Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Nei, det betyr ikke bort med sideflesk. Man kan ikke trene bort fett kun rundt mageregionen. Så man må nok redusere fettprosenten generelt på kroppen om sideflesket skal forsvinne. Men det hjelper selvfølgelig at fettet får mer muskler å henge på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå