Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Mini klarte å reise seg helt opp alene for første gang i sted og jeg skulle notere ned datoen i en sånn babyen sin første bok og kikket litt i to andre barna sine bøker og da viser det seg at mellomste var på dagen like gammel når han reiste seg opp første gang som det mini er i dag. Skal jo litt til da, så synes det var litt artig :-) Og mini var SÅ stolt, hehe...
~Aurora~ Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Så moro! Jeg tror våre er jevngamle (7mnd) - men jenta vår er ikke i nærheten av å reise seg opp. Gøy å se hvor forskjellige våre små er =)
2 i talet Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 so kjekt da :-) gleda meg til jenta mi røyse seg opp - er 8 mnd no kor gammel er mini da?
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Han er 7 mnd og 11 dager :-) Det er forskjell ja, eldstemann var litt over 11 mnd da han reiste seg opp første gang. Egentlig bedre det, for da har de mer kontroll, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå