Gå til innhold

Hvem har bestilt sommerferie? og hvor skal dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes der er utrolig mange der har bestilt sydentur iår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Thailand i mars og Kypros i juni. :)

Skrevet

Vi reiser to uker i august til Teneriffe:)

Skrevet

Vi har ikke bestilt ennå men siden vi reiser med et barn på under 2 mnd og en på 21 mnd så har vi lurt på Alcudia vi også.

Enkelt og greit.

Også skal vi en tur til DK, det er alt avtalt. (svigers)

Skrevet

2 uker til Blue Star Viva Blue/Alcudia i august.

Skrevet

Bestillte tur til Bulgaria for 5 minutt siden. Deilig!! Skal to uker i juni.

Skrevet

har bestilt en 2 uker tur til gran canaria med unger i april, og 1 ukes tur i nov, til oss to, også gran canaria, men et annet hotell..finne et spa hotell på gran canaria som vi vil prøve

Skrevet

Jeg har bare bestilt ro og fred (betyr : ikke bli nedrent av svigerfamilien de første månedene...:-) med den nye babyen som kommer i april - og kanskje en tur på hytta, hehe....

- Men er FRYKTELIG misunnelige på alle dere som skal på ferie.........blir lenge til neste gang for meg!!

:-))

Skrevet

Vi skal til Alcudia i juni! Skal ligge på sunwing resort Alcudia.. Så utrolig flott ut:D Gleder meg..

Skrevet

Ikke syden på oss da, men vi skal ei uke til danmark avluttes med to netter i Kr.Sand og Sabeltann Show..

Skrevet

Vi har bestemt oss for å reise to uker til Tyrkia i september, vi håper vi får rom på Pegasos Royal, reiser da med Nazar. Det ser helt rått ut, å bildene lyver vist ikke:) Bare venninnen min får avklart med jobben, så skal vi booke tur:)

Billig ble det å:)

Skrevet

Bestilt vin-slott i Toscana, 2 uker:o)

Skrevet

Har bestilt feriehus i Spania.

2 uker i juli:)))

Skrevet

Vi begynner sommeren i mai med 2 uker på Mallorca, Alcudia:=)

Skrevet

He he, tror det blir ei uke i campingvogn i Sunne :) Skal til Spania, La Manga nå i februar og håper vi klarer en tur dit til høsten også, så da blir det ikke noe veldig spesiellt i sommer.

Skrevet

vi skal til danmark:) via kristiansand og dyreparken:)

Skrevet

Hellas her. Bestilte når de kom ut i høst *hihi*

Men så er vi jo noe og 20stk som reiser også da.

Skrevet

her skal vi ei uke til london uten mathilde..- kjæreste og fotballferie.. så skal vi 2 uker til stockholm å rundt om der i juli på camping.. så skal vi bare ta en påhoppertur til syden i sept om behovet e der... Januar reiser vi nemli 3 uker til thailand.. hua hin - sha am...

Skrevet

Jepp, 14 dager i Alicante; Spania er bare helt supert :-) Skal man få det man vil ha må man være tidligere og tidligere ute har jeg inntrykk av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...