mygirl Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 er det noen som vet om det er trygt å spise sursild? sånn i lake vet du som man har på brødskive.. jeg fikk så lyst på det så jeg kjøpte det.. men nå er jeg usikker på om det er lurt å spise... det er jo ikke kokt eller stekt vil jeg tro.. tror det bare har ligget i lake.. noen som vet`?
mygirl Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 takk for svar skal spise det med en gang hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå