Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår da jeg tørket meg på do etter å ha tisset var det blodslim på papiret..ringte føden og de ville jeg skulle se det an. Ikke kommet mer nå. Noen som ahr opllevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg...mange ganger....

 

Når det er så "lite" blod er det ofte pga at man blir litt følsom i skjeden av å være gravid, så blodet kommer sannsynligvis derfra. Dette er også veldig vanlig etter samleie, og stort sett heeelt ufarlig. Hvis de sier at du skal se det an, er det ikke noe å bekymre seg over. De pleier å være ganske opptatt av hva slags blødning, og hva slags blod som kommer. Så ta det med ro, og gjør som de sier. Men begynner du å blø mer, eller at det ikke gir seg, får du sikkert komme inn til en sjekk;-)

Hvor langt på vei er du, forresten?

 

Lykke til, og håper dette hjelp deg til å slappe av. Babyen har det så fint så;-)

Skrevet

Må si jeg nesten ble litt beroliga av dette innlegget, for jeg har det på samme måten selv, og da er det fint å høre at det ikke bare er meg ;-) Jeg hadde blod på papiret etter å ha vært på do forrige uke. Fikk komme til legen samme dag, hun fant ingen "feil", men sa at livmora mi hadde riktig størrelse. Fikk beskjed om å ikke trene, løfte tungt osv og se det litt an. Var på skitur på tirsdag, etter det har det kommet litt farget utflod, men så lenge det ikke er mer tar jeg sjansen på å tro at alt er helt greit :-)

Fikk beskjed om at ca 40 % av gravide har små blødninger underveis, og at jeg helt klart vil merke det om det skulle være en sa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...