Gå til innhold

Sloss ungene deres mye ? Her

Anbefalte innlegg

Skrevet

sloss de t.o.m om hvilke leker hvem av dem skal rydde på plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjorde det, de to eldste (5 og 3 år, to gutter), men siste 3-4 mnd har de knapt kranglet og skubbet borti hverandre, er stort sett bestevenner og bare leker fint sammen. Kjenner dem nesten ikke igjen jeg... ;-) Men deilig da,for før røk de fysisk o tottene på hverandre og kranglet mye omtrent hver dag, det var slitsomt.

Skrevet

Uff, ja mine er 2,5 og snart 4.

Skrevet

Tror forandringen kom her når mellomstekom over en slags kneik på samarbeid og kommunikasjon som ofte kommer når de bikker 3 år, for det var nok der problemet lå litt før. Eldste styre på og sjefet og mellomste fulgte enten med på leken, eller ble sint, men klarte ikke helt å uttrykke at han ikke ville leke slik eller slik og endte opp med å slå eller skubbe eller kaste legoen i gulvet så detknuste osv. Nå klarer han å forklare det han mener og selv gi instrukser i lek som eldste følger og da samarbeider de mer og og klarer å løse konfliktene verbalt. Er helt herlig, håper det varer!

Skrevet

De sloss vel ikke, men krangler gjør de. Skulle ikke tro det siden den eldste er 12 1/2 år og den yngste 2 år. Helt utrolig.

Den yngste kan finne på å gjøre hva han kan for å irritere den eldste. Og den eldste kan erte den yngste så det går ei kule varmt her.

Jeg trodde faktisk ikke det var mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...