en på vei *utklekket:)* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Saken er nemlig sånn at jeg skal i utkledningsparty til helgen og jeg har en lekker vampyrkjole liggende i skapet. Lang trang fløyel med masse blonder. Den er strekkbar og sitter veldig pent,men jeg får jo noe som ser ut som fotball på magen "ler". Derfor spørsmålet.. Noen som vil dele synspunkter med meg??
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Bring it on:) Kjempe tøft det da..men aner ikke om det ``finnes`` gravide vampyerer nei...
Nattinatta Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Hehe... Det gjør da ingenting!! Bare en tørst gravid vampyr mamma som er på luftetur!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Ja, jeg! Jeg er både gravid og vampyr jeg...he he...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 He he, du kan jo si at du er mamman til Blade? Vet ikke om du har sett filmene, men Blade er visst spesiell fordi mamman hans ble bitt av en vampyr tidligere på den kvelden, den natten han ble født. Så fra en filmfan: ja, det finnes gravide vampyrer! :-)
NormaJean Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 vel, hvis en kvinne som er gravid blir gjort om til vampyr så vil hun jo i teorien forbli udødelig i sin opprinnelige form. Nemlig gravid! Ellers så kan du jo hevde at du er en succubus. deres formål er jo nettop å ligge med menn for å bli befruktet. Desverre for mennene så tar jo en succubus livet av mannen mens de holder på. De er kjent for å være vakre og uimotståelige vesner, med en djevelsk tiltrekkingskraft....
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Hva med mora i Adamsfamily? I film nr to (eller er det nr 1?) Får de jo en sønn til, og da er hun gravid i begynnelsen av filmen. De er jo litt mørke og dystre de også, litt som vampyrer... Du kan jo ta med deg en plasthånd også. thing, er det ikke det den heter?
en på vei *utklekket:)* Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2008 Wow,den succubus ideen var heftig!! Kan du tenke deg noe mer vakkert og umotståelig enn en gravid lykkelig kvinne?? Takk for tipset,jeg må bare gå for den:) Får la samboern ta en titt etterpå og håper han er enig. Så igrunn burde jeg jo ha med meg en død mann på festen? Hmmm får se om han blir med på det da:)
Nætte;mortil2 Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 LOL!!! Må flire av tanken på en lykkelig succu/subbu (hæ... huska ikke helt ka det va dem hete dem som tok livet a gubben når dem va ferdi) som lura rundt me kul på magan!! Hehehe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå