snart mor til 3 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 sniker meg en liten tur fra 2 tri for å høre om noen her vet svaret på dette.. det er jo fritt sykehusvalg i norge..vil man da kunne velge absolutt fritt eller er det begrenset??tenker da kun på å føde hvor som helst?? jeg ønsker på ingen som helst måte å føde her jeg bor, og planlegger derfor å "rømme" før termin i håp om å slippe fødsel her... noen andre som vet noe om det?? er ikke slik at jeg skal dra hvor som helst da..men bor borte pga skolegang og ønsker å føde på hjemstedet mitt..vi planlegger å være der i sommer uansett så...
BlåklokkaVest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Tror du kan velge hvor som helst..... Jeg ville bare gitt beskjed til jordmor eller lege om at jeg kom til å være på mitt hjemsted når fødselen startet, og at de derfor må sende eventuelle papirer dit etter den og den dato.....
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Så lenge det er ledig plass kan du det. Men det er jo mange sykehus f.eks i Oslo som har så fullt at de ikke kan ta i mot noen fler og faktisk må sende bort de de ikke kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå