Gå til innhold

Bleking av tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om dette er farlig? Hadde en lysbehandling på 2x20 min en gang mellom uke 3-5. Mitt lille vidunder er ikke planalgt i det hele tatt så var ikke klar over at jeg var gravid. Svelget ingenting, og har hørt med tannlegen som gjorde det. Hun sier det ikke er farlig, men stoler liksom ikke heeelt på henne. Dette var i en skjønnhetssalong. Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør sikkert ingenting at du gjorde det en gang så tidlig i svangerskapet. Hvis du brukte lys så er det kanskje ikke skadelig det hele tatt? Ellers så er det anbefalt å ikke bleke tenner mens man er gravid.

Skrevet

vet ikke, men har hørt at man bør unngå det, mest fordi man ikke vet om det er skadelig eller ei....

har selv utrolig lyst til å bleke tennene mine, men får vel vente til høsten.

uansett, gjort er gjort, kan ikke forandre på det nå. Bare tenk at det var så tidlig at det hadde sikkert ikke så mye å si.

lykke til:)

Skrevet

Takk! Jeg har ikke tenkt på det egentlig siden det var så tidlig, men så så jeg noen andre skrev at de ville bleke tenne sine,men måtte vente. Da begynte jeg å tenke. Satser på at det går bra!

Skrevet

kan jeg spørre hva det kostet? er du fornøyd? hvor gikk du?

fortennene mine er helt ok, men resten er litt for gule syns jeg.

Tar imot tips med glede

Skrevet

Det kostet 2600, men var tilbud da. Dette var i Kr.sand. Tror det koster mellom 3-4000 som regel, men skal ikke si noe sikkert! Jeg er fornøyd,men man må jo gjøre det igjen seinere. Hadde tenkt å få skinner, men har ei venninne som ikke var fornøyd med det. Så da tenkte jeg at jeg får heller prøve lys, og hjelper ikke det, tar vi noe annet neste gang, fler ganger blir det uansett hva man bruker. :)

Med lys får du resultatet klart med en gang :) Og behandlingen er på 3x20 min. Du kan stoppe når du vil selv. Jeg stoppet etter to ganger, ville ikke ha unaturlige filmstjernehvite tenner. Mine var ikke veldig gule, men ville tørre å smile i dagslys igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...