Gå til innhold

En liten hilsen fra Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Her er en liten hilsen fra Thailand.

Denne gangen så skal vi være her i 3 uker:-). De store barna er hjemme, men Thyra, samboer, mormor og morfar er med.

Her er det deilig og varmt, vi bor på et lite hotell som ligger helt intill en nydelig strand, med deilige palmer som skygger Thyra når hun sover søtt i solsengen. Vi bader, spiser god mat og slapper av. Thyra sjarmerer alle koselige Thailendere, men synes det er lit skummelt når de ønsker bære henne. Hun har snudd lit på døgnsrytmen, men nå håper jeg at hun sover, når jeg kommer tilbake til hotellrommet.

Morfar har allerede læst ut tre bøker (vi har vært her i fire dager) og i dag så avslørte de at de faktisk har vært gift 50 år i november. Utrolig at de har greid å være sammen så lenge:-).

11 åringen har ringt hit en par gånger, tror hun lengter etter oss.Idag så hadde hun forstuet et finger på skolen og fikk ikke tak i pappa. Stakkers. Men hun har det fint hos sin pappa. Men skulle ha ønsket at hun kunde vært med.

På søndag så blir mormor og morfar igjen på hotellet. Samboer, Thyra og jeg reiser en par dager til Phi Phi island. Det blir koselig. Vurderer også en par dager på Raya island. Der er det også kjempefint. Var der i fjor og ble helt solgt. Det er et tips, hvis noen skal reise hit. (Det er ikke lang fra Phuket). Bungalow hotellet som vi bodde på sist hette Ban Raya og er en cocosnøt plantage. Fantastisk sted, hvis man liker og snorkle.

Har jobbet så mye i det siste, så dette er balsam for sjelen. Uppussing av hus og hjem, det får vi ta seinere:-).

Ha det riktig så fint.

Klemz fra oss på ferie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres deilig ut!!! Kos dere masssssse!

Skrevet

Dette hørtes deilig ut! Godt at du får hvile etter mye jobb og slit og samle nye krefter! Kos dere og få litt sol for oss også da :-)

Skrevet

Å så deilig!! Skule ønske jeg fikk mannen med på noe sånnt i permisjonstiden! Har være på Koh Phi Phi for mange år siden, et flott sted da iallefall. Kos dere masse!!

Skrevet

Derfor det har vært så stille på deg siste tiden!!!

Så deilig at dere koser dere under solens varme stråler:-)

Fortsett og nyt hvert sekund og hverandre:-)

3 uker er akkurat passe!!!

Skrevet

Så herlig, deilig og nyyyyydelig!! Fortsett og kos dere som om hver dag er den siste. Og så blir det sikkert litt godt å komme hjem igjen også..... til store barn og sånn :)

Koz

Skrevet

Sååå deilig med lang ferie i solskinn og medbragt barnevakt!

Kos dere masse :o)

Skrevet

Hei igjen. Takk for hilsner:-)

Nå fikk jeg sneket meg til et par minutter foran pc:n, må ned i resepsjonen med laptoppen fordi rummet vårt er lit langt unna internetten:-).

Det er virkelig deilig her. Resepsjonen ligger i en åpen terasse med utsikt ut mot havet. Jeg ser små fiskebåter som lyser ute på havet. Hører bølgene slår inn mot stranden. Myggen biter, så jeg blir nok ikke sittende her så lenge.

Damen i resepsjonen har akkurat fortalt livshistorien sin og går å venter på sin svenske kjæreste, som kanskje kommer om en par dager. (fikk den servert når hun hørte jeg var svensk). Syntes nesten lit synd på henne, da han virket lit ustabil...???

Idag så har vi slappet godt av nede på stranden. Blir ikke så mye soling da Thyra har det best i skyggen. Men lit farge får vi håpe vi har da vi kommer hjem. Deretter så var vi inne i Phatong og handlet lit. Phu... der er det masete og mye folk... fort hjem igjen... spiste her på hotellet og hørte to damer synge falskt i resturangen. Samboer og jeg fikk oss en god latter da det var dags for Fernandes (gammal ABBA sång:-). Thyra tok seg en liten svingom på dansegolvet... En full svenske overtok syngingen ettervert, da lo vi godt, samboer som jo er dansk og liker å erte en gammel svenske (dvs meg), hentet videokamerat så det fastnet på film. :-):-)

Nå skal jeg gå opp og nyte et lite glass rødvin, for jeg går å legger meg. Her er dagen snart over og natten er her.

Gleder oss til phi phi tur på søndag, der blir vi i 3 dager.

Ny klemz fra meg.

Skrevet

Å så deilig det høres ut!

Bading,ferie,servert middag,shoppin,sol og varme. Hadde tilogmed tatt hjertlig imot mygg og fulle Abba look a like ;)

Fortsett å nyt...og kos dere masse!!

Skrevet

Ååååååå, så herlig!!

Kos dere masse videre og ha en god øytur :)

Skrevet

Åååå, så deilig det høres ut! Du vet det at minstesnupp her er resultatet etter vår tur til Thailand i mars i fjor ? ;-)

Skrevet

Ahhh, nyt livet der nede! her er det full storm til tider......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...