Julispire! Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hei, Har tatt P-piller i flere år, men tar ikke det lengre nå. Fikk satt en P-sprøyte når jeg sluttet med pillene (har aldri hatt det før). Tror dere virkningen av denne vil gå ut etter ca 3 mnd? Er det slik at de som har gått på sprøyten i lang tid bruker lengre tid på å bli gravid enn de som har tatt den kun en gang, som meg?.. Skjønner at det sikkert er veldig forskjellig fra person til person, men fint om noen med erfaring om dette kunne delt litt!
SoSpennt Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Heisann:) Eg gjekk på den i 9 mnd, tok an 3 gonga, og med meg tok da nesten 3 år, men da er jo veldig varierende fra person til person! Men p-sprøyta synes jg er helt gruuuusom!! Mesunna deg ikkje dar!! hehe, har kje du mykje humør svingninga? eg va jo heilt forferdelig, skremte jo vekk alle vennane mine! Grein av ingenting og berre klika! Skjlnne kje at mannen orka meg! hehe.. Trudde og dei hadde tatt den ut eg.. for mykje hormona og skit;) hehe.. Eg anbefala den verfall ikkje te nåken!! Trur nok ikkje den har so mykje å seia for deg, du har jo berre tatt den ein gong! Men skal eg tippa, so trur eg da tar 4-5 mnd min etter den e slutta å virka før du blir gravid, for den sitte fortsatt ganske so godt igjen i kroppen, men eg kan ta veldig feil og:) Men uansett!!! LYKKE TIIIIL!!!!!=D
PrettyPink Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 hei. Jeg har gått på sprøyte siden 2005. Tok siste i sept. 2006. Mensen kom tilbake etter ca 3-4 mnd. Ble gavid i novemger 2007, men de ble SA. Håper nå hver eneste mnd.
Santi og gjengen Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Mener å huske at jeg fikk mensen omtrent med en gang jeg sluttet. Brukte kondom noen få måneder (2-3?) før vi sluttet, men vi trodde jo ikke en ble gravid på en god stund etter sprøyta så vi kuttet ut kondom, og jommen kom ikke nestemann ved aller første mulighet... Vet at man kan bli fortere gravid etter sprøyte hvis man har fått barn før, men vet om stooore forskjeller når det gjelder psprøyte, så jeg har desverre ikke noe fasit svar. Dere får nyte tiden imellom, uten hormoner, så kommer spiren etterhvert. Lykke til!
nina celine Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Jeg sluttet med p-sprøyta i juni 07, og fikk menstrasjonen tilbake i oktober 07. Legen min mente at menstrasjonen ville komme ganske kjapt siden jeg ikke hadde gått på den så lenge. Jeg fikk den fire ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå