Gå til innhold

vill liksom ikke gi opp håpet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er fra 1 trimeser lurte på om noen ville ta en titt å helpe!! jeg tror jeg aboterte i går...huff gikk på do ja blo masse blod som når jeg har mensen..men ikke så vondt, i dag blødde jeg like mye vondt i kosryggen å kjennes ut som livmora strekker på seg...har fortsatt store å ømme pupper og store fremmtredene blodårer...som sagt før så har jeg mistet en tvilling i mitt forgje svangerskap...da å blødde jeg masse trodde ikke jeg var gravid lenger da å så jeg gikk rundt å var kvalm å uggen i magen helt til jeg kom på ultralyd som legen sendte meg på en fin baby på 12 uker...helt utrolig...vill liksom tro at dette har skjedd nå også men det har det sikkert ikke ringte legen min i dag å ho sa at jeg hadde nokk hatt en sa kunne komme til neste uke til ho¨å måtte ringe legevakten viss jeg fikk mere vondt...noen andre som har opplevd dette????jeg er 5 uker på veg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære deg. krysser fingrene for at alt er bra med barnet ditt. jeg hadde ringt legevakten i kveld eller i morgen og fått det undersøkt. hadde ikke orket å leve i uvisshet til ut i neste uke. lykke lykke til.

Skrevet

var på toalette nå var ikke så mye blod nå det avtar..kansje det fortsatt er håp skal ringe legen i morra jeg å terorisere han til jeg får en innvendig ul...

Skrevet

det får du uansett om du drar på legevakten nå. var i samme situasjon som deg serru, og nå sitter jeg her høygravid :) dra på legevakten, grusomt å sitte og lure..

Skrevet

lykke til forresten. krysser fingrene for at alt er bra =)

Skrevet

nei jeg må dra så langt reiser på sykhuset i morra å forlanger en ultralyd...så sier jeg fra i morra...jeg blør ikk så mye nå så vidt det er

Skrevet

Jeg blødde mye gjennom hele 1. tri. Noen ganger daglig.

Fikk tidlig UL i uke 7 pga. dette, og da fikk vi se et lite hjerte slå :)

Det er mange som opplever å blø så tidlig i svangerskapet, så det er ikke så unormalt.

Jeg fikk beskjed om at slimhinnene er veldig følsomme, og at blødningene mine antakelig kom derifra.

Jeg vil tro det kommer til å gå fint med deg så lenge du ikke har smerter, men dersom det ikke gir seg og du blir veldig urolig, synes jeg du skal snakke med legen din eller legevakten. De kan jo ikke gjøre noe for å stoppe en eventuell sponanabort, men det hjelper å bli litt beroliget iallefall .

Skrevet

Hei ikke gi opp håpet. Jeg har blødd gjennom hele svangerskapet, og alt står til bra med barnet. Sist nå i uke 29 kom det masse blod ut av skjeden da jeg stod på badet. Jeg var så redd, og har vært det gjennom hele svangerskapet. Masse ting som dukket opp, men nå er jeg kommet til uke 34 snart..tenk at det har gått så bra:) Kanskje du har ektopi? Det er ikke farlig, men mange kan få det om de har gått på p-piller. De snakket om noe sånn med meg. Ene legen reagerte veldig på at det kom så mye blod hvis han så vidt var borti livmorhalsen.

Skrevet

har ingen smerter er helt fin bare kommer reint blod ikke klumper

Skrevet

bra at det ikke kommer klumper. krysser fingrene for deg. lykke til i morgen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...