Gå til innhold

vill liksom ikke gi opp håpet!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er fra 1 trimeser lurte på om noen ville ta en titt å helpe!! jeg tror jeg aboterte i går...huff gikk på do ja blo masse blod som når jeg har mensen..men ikke så vondt, i dag blødde jeg like mye vondt i kosryggen å kjennes ut som livmora strekker på seg...har fortsatt store å ømme pupper og store fremmtredene blodårer...som sagt før så har jeg mistet en tvilling i mitt forgje svangerskap...da å blødde jeg masse trodde ikke jeg var gravid lenger da å så jeg gikk rundt å var kvalm å uggen i magen helt til jeg kom på ultralyd som legen sendte meg på en fin baby på 12 uker...helt utrolig...vill liksom tro at dette har skjedd nå også men det har det sikkert ikke ringte legen min i dag å ho sa at jeg hadde nokk hatt en sa kunne komme til neste uke til ho¨å måtte ringe legevakten viss jeg fikk mere vondt...noen andre som har opplevd dette????jeg er 5 uker på veg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?? dytter

Skrevet

Har ikke det, men synes det var litt rart at du ikke fikk time før til neste uke?! Vet du hvorfor?? Hadde reist på legevakta jeg, hadde jeg vært deg...Kjipt å gå usikker så lenge, og der kan de kanskje se noe på ul...?

Skrevet

Jeg ville nok også dratt på legevakten. Man kan aldri være sikker uansett om du treffer på noen her som har vært gjennom det samme.

Skrevet

Jeg ville også dratt på legevakta. Det er fryktelig slitsomt å gå å vente på undersøkelse. Jeg fikk ul med en gang jeg hadde symptomer på Sa.

Lykke til

Skrevet

Har mistet tre ganger, før uke 12.

Og tipper grunnen til at du ikke fikk time før neste uke, er at de ikke kan se hjerteaktivitet før i uke seks.

Og alternativet da er og ta en blodprøve for og sjekke om HcG nivået endrer seg, med andre ord det må tas to blod prøver med noen dagers mellomrom. Hvis nivået stiger er du fortsatt gravid, synker det har du mistet.

Håper det går bra med deg og lykke til.

Skrevet

nå blør jeg ikke så mye jenter er det fortsatt håp tro var på do akkurat...håper det ikke kommer mere!!!!takk for all ommtanke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...