*Vetlis* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg gikk igjennom garderoben til snuppa mi i sta, å jeg må si jeg skjemtes noe jævlig!!! Det er så mye klær at jeg kommer aldri til å få brukt det!! Synes det er super trist. Har fått masse flotte babyklær fra tante i USA, men hu tenker feks ikke på at det er kaldt her, å har sendt sommerklær i str 0-3mnd! Massevis av sommertøy! Å vi har fått utrolig mye av andre også. Må prøve å få byttet litt oppover i str. Eller gi bort til veninner som får barn. Første mnd nå har hu jo bare liggi hjemme med ullundertøy, så hu har sovet seg vekk fra str 50 :-)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har også AAAAAAAAAAAAAAALTFOR mye klær... Er mest gladi tradisjonelle sparkebusker og bodyer jeg da...hjemme går det jo bare i strømpebukse og body...
flashdancepants Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg synes det har blitt lettere å finne ut hva slags klær jeg liker og som passer L etterhvert som hun har blitt større, samt hvor mye hun trenger. Nå har hun akkurat passe: noen heldrakter og fire-fem myke sælebukser vi kan bruke tynt ullundertøy og body til. Føler vi har akkurat passe m/ tøy.
Frosk1 Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Alt for mye.. har vi mistet eller glemt noe så savner vi det ikke en gang vet du.. Sommern i fjor kjøpte jeg mye,tok en ryddings i skuffene nå og det var masse ubrukt..skammer meg, men har lært til i år da
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 så mye.. http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/514457 pluss undertøy og det som er i vask
*Vetlis* Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2008 Godt å se jeg ikke er aleine! Skulle tro man hadde shoppet som om butikkene skulle holdt stengt i flere år fremover vettu :-( Å dustete som jeg har vært, har jeg tatt av lappene på mye av klærne for å vaske dem før bruk! Så jeg får ikke byttet eller gitt det videre som gave heller hehe! Men, men sånn er det bare! Lykkeliten2! Så vakker tulla di er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå