Gå til innhold

vill egentlig ikke gi opp håpet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror jeg aboterte i går...huff gikk på do ja blo masse blod som når jeg har mensen..men ikke så vondt, i dag blødde jeg like mye vondt i kosryggen å kjennes ut som livmora strekker på seg...har fortsatt store å ømme pupper og store fremmtredene blodårer...som sagt før så har jeg mistet en tvilling i mitt forgje svangerskap...da å blødde jeg masse trodde ikke jeg var gravid lenger da å så jeg gikk rundt å var kvalm å uggen i magen helt til jeg kom på ultralyd som legen sendte meg på en fin baby på 12 uker...helt utrolig...vill liksom tro at dette har skjedd nå også men det har det sikkert ikke ringte legen min i dag å ho sa at jeg hadde nokk hatt en sa kunne komme til neste uke til ho¨å måtte ringe legevakten viss jeg fikk mere vondt...noen andre som har opplevd dette????jeg er 5 uker på veg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var på do akkurat det blør ikke så mye nå har blødd siden i går men nå var det ikke mye når jeg tørket meg...kansje det avtar at det er håp for meg???skal ringe legen i morgo å terorisere han til å få en invendig ul...

Skrevet

uff da..

Håper det gikk bra og der er håp..du får ha lykke til på UL, så får håpe du får time fort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...