Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har søkt på sosialen om hjelp til møbler da d er slutt mellom meg og samboer og jeg og 2 barn flytter ut..er d noen som vet kor mye man kan få??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Du kan få 15 000 i lån for å kjøpe møbler.

Skrevet

låne eller som æ får av sosialen i hjelp til møbler? får ikke mye til 15000

Skrevet

Det er ikke mye du får i tilskudd for å kjøpe møbler. Her kommer det en person fra sosialen å ser hva man trenger, å så får man penger for å kjøpe brukt.

Skrevet

Du får kun låne 15 000 ja. Altså så må du betale tilbake pengene senere..

Skrevet

Du kan få mye for 15000, men det blir brukt! Det skal jo være nøkternt når en får hjelp fra sosialen...

Men det er mange som selger brukte møbler! Du kan til og med få mye gratis, bare du kan komme og hente det selv. Men det er gjerne det som er problemet... Både det å ha bil, og å ha sjans til å farte rundt og hente møbler...

Skrevet

Hei. Jeg jobber på sosialsenter. Før stønad gis (enten i form av lån eller bidrag), må det kartlegges om du har andre muligheter. Sosialsenteret tar deretter en INDIVIDUELL vurdering om du er berettiget støtte eller ikke. Det er ikke slik at det gis 15.000,- som flere her skriver. Det vurderes i hvert enkelt tilfelle og etter hva du trenger. Sosialsenteret yter stønad til nøktern bostandard. Det er meningen at du selv må supplere/bytte ut innboet når du kommer i en økonomisk bedre situasjon. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med sosialsenteret i kommunen du bor og be om å få en time. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...