schnuppi Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg og samboer har akkurat flyttet fra hverandre..Nå mener han at vi skal dele det som ungen vår har på sparekonto i to,slik at vi får like mye hver og setter det inn på en ny konto. Og eventuelt fortsetter med sparing som vi har gjort før... Synes det virket litt tungvint ut... Men hva mener dere? eller hva har dere gjort? jeg kommer ikke til å bruke opp pengene til ungen akkurat... Det er jo ikke mine eller hans penger,det er jo til ungne....
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Vi gjorde det sånn når vi flytet fra hverandre. Delte beløpet i 2, jeg beholdt ungens konto, og han oppretta ny. Be han fikse det, og lage en ny til "seg", så slipper du det ;o)
♥Snulder Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 La kontoen bestå som den er... hvis den står i ungens navn altså..... Gjør om slik at ingen av dere får tatt ut penger av kontoen uten den andres samtykke.
~sjiraff~ Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor i all verden mener han det da? Hvis han er redd for at du skal bruke av pengene eller noe bør dere jo heller gjøre det slik at innen barnet er 18 år så må dere begge samtykke om penger skal tas fra kontoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå