Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan se på internett oversikten på hva disse vognene ligger på i pris?? Skal bestille vogn,men lurer bare på hvilkern pris klasse disse vognene ligger på!!!
Bebis120408+150511 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 vet ikke hvor desverre.. men i butikkene her jeg bor har de gått opp til 5999kr.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Åkei..Takk for svar!Har vært inne på Simo sin hjemme side,men fant ingen priser.Begynte bare å lure litt!!=)=)
Bebis120408+150511 Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 okdiok! hører flere nevner at på barnas hus i oslo koster de 4999kr,men ikke vet jeg.. vet ikke om dette er 08 modeller.. har også hørt at de skal øke enda mer opp i pris.. så måtte bare kjøpe,jeg;) selv om vogna kosta 5999kr,så smiska jeg til meg vogn,myggnetting og stellebagen til 6000!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Skal løpe ned i morgen på barnevogn shappa å få bestsilt,kjipt å være for sein åsså ender man opp å må betale mer!!!Må vel prøve meg på litt smsik jeg også da,hyggelig å få noe på kjøpet...Ikke noe som er bedre enn det
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Hvis du bor i nærheten av Fredrikstad, så koster en simo vogn (vet ikke om det er året's modell) 5890 kr, og det er inkl. handlenett, insektsnett og regntrekk.. Det er på Silje's barn og utstyr..
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Ja ikke sant...Bor i nordnorge!!!Skikkelig irriterende å gå glipp av slike tilbud..Arg arg!!!hehe...
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Hehe, ikke bare å løpe å kjøpe da =)
Bebis120408+150511 Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 eller til tønsberg;) men kanskje du er heldig der du bor også!?
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Hadde jo vært en fin tur da... =) hehe =)
mygirl Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 jeg kjøpte min for 4999.. men tror du jeg husker åssen butikk det var da?neida.. huff.. men lykke til
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 Ja,det hadde nok vært en kjempe tur,men tror ikke jeg hadde løpt for å si det sånn!!!!Hehe...Kanskje rulla!! Får stikke på BV.shappa i morgen å høre!!=)=)
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 hvist du bor i nord norge kan du bestille simo vogn på babyplanet.no. det er vel 07 modell, koster 4999. 300 kroner i frakt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå